corretjemee
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 28 jun 2013
Als ik skype opstart is er nog niets aan de hand, maar wanneer ik ga bellen loopt skype helemaal vast.
In het taakbeheer onder processen is te zien dat skype.exe en audiodg.exe behoorlijk hoog uitslaan. Het CPU gebruik zit dan ook continu rond de 100%.
Wanneer de ander het gesprek beëindigd, duurt het ongeveer een halve minuut voordat het gesprek stopt. Daarna is er niets meer aan de hand en is het CPU gebruik weer normaal.
Ik krijg ook regelmatig een foutmelding bij skype:
Eén of meer ActiveX-besturingselementen kunnen niet worden weergegeven omdat: 1) Uw huidige beveiligingsinstellingen niet toestaan dat ActiveX-besturings-elementen op deze pagina worden uitgevoerd, of omdat 2) U een uitgever van een van de besturingselementen hebt geblokkeerd.
Hierdoor wordt de pagina mogelijk niet goed weergegeven.
Weet iemand wat ik hiermee moet?
Ik heb skype al een keer opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.
Het gaat om skype 6.5.0.158.
In het taakbeheer onder processen is te zien dat skype.exe en audiodg.exe behoorlijk hoog uitslaan. Het CPU gebruik zit dan ook continu rond de 100%.
Wanneer de ander het gesprek beëindigd, duurt het ongeveer een halve minuut voordat het gesprek stopt. Daarna is er niets meer aan de hand en is het CPU gebruik weer normaal.
Ik krijg ook regelmatig een foutmelding bij skype:
Eén of meer ActiveX-besturingselementen kunnen niet worden weergegeven omdat: 1) Uw huidige beveiligingsinstellingen niet toestaan dat ActiveX-besturings-elementen op deze pagina worden uitgevoerd, of omdat 2) U een uitgever van een van de besturingselementen hebt geblokkeerd.
Hierdoor wordt de pagina mogelijk niet goed weergegeven.
Weet iemand wat ik hiermee moet?
Ik heb skype al een keer opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat.
Het gaat om skype 6.5.0.158.