Computer loopt vast.. komt het door Hardware??

Status
Niet open voor verdere reacties.

FateGraffiti

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 okt 2005
Hallo,

ik ben nieuw op deze site omdat ik al enige tijd met iets vreselijk irritants zit.... Mijn computer loopt af en toe uit zichzelf vast:confused:, het gebeurd meestal als ik aan het downloaden ben, en als ik dan tegelijkertijd meerdere dingen doe.. Het is egt vreselijk irritant!! Help me aub!!

Alvast bedankt,

Geert

PS. het gebeurd ook af en toe uit zichzelf...:confused: zonder te downloaden of iets dergelijks

welkom op de site ,
heb je de temperaturen al eens gecontroleerd?is er een lampje wat aangeeft of de comp.iets aan het doen is?ik zou beginnen met eerst eens de ventilators en de koelelementen eens stofvrij te maken:thumb: daarna scannen op spyware .

Hoe moet ik zien dat de computer overhit is?? maar hoort dan ook niet het beeldscherm uit te gaan en de computer zelf?

PS. ik heb al gescant op spyware

ok heb het programma gedownload:) best handig, maar waar kun je zien of je processor overhit is?

de temperatuur is normaal tot 50°met korte pieken tot 55° wil je hier meer over lezen gebruik dan de zoekfunctie van deze site eens (rechtsboven)dit probleem is meestal te verhelpen door alles eens even schoon (stofvrij) te maken.kan natuurlijk ook dat een ventilator stuk is maar dit is eerder zeldzaam.

Welkom op Helpmij. :)
De vraag is verplaatst naar een meer geschikte sectie.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan