Computer Loopt vast, Loopt vast enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.

lordlarz

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2004
Berichten
7
eejz mensen..!
Een paar maanden geleden liep mijn PC steeds vast..
we hebben er alles aan gedaan maar nix lukte,
dus dachten we aan Win XP erop opnieuw opgooien.
Dit heb ik gedaan virus scanner deroverheen en het Systeem liep egt lekkr..!:thumb:

Maar nu, ik weet ook niet hoe het komt, loopt me PC steeds vast:( .
Het is nogal bale dat ie steeds vast loopt, want ik ben bezig met me nieuwe site, waar ik met flash bezig ben. Steeds als ik maar iets dat ook met flash te maken heeft in me beeld heb, loopt me PC vast.
1 flash element, halve minuut later is het gebeurt. Ik heb de flash player al "gedowngrade" zonder resultaat.
De computer start ook bijna niet meer op..
De PC loopt constant vast.. (MSN, KaZaa.. Zelfde verhaal)

Ik heb een Intel Pentium 3, 1 Gz 256mb geheugen en draaide lkr.. er zit nu Windows XP op.. Hoop dat jullie me kunnen helpen

owjah.. Heel af en toe krijgen we dan een blau scherm met: IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
 
Laatst bewerkt:
lijkt niet echt te werken..
Maar ik heb nu "minidump"aangezet..
en het geeft het volgende bericht bij het opnieuw opstarten van het vastlopen (BIJLAGE)
 

Bijlagen

  • fout.jpg
    fout.jpg
    46,6 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Aangezien dat je kazaa hebt dan zou ik je aanraden om je systeem te scannen met adaware van lavasoft.
Ik heb al vaker mee gemaakt dat systemen vastlopen door de spyware.
Je kan adaware gratis downloaden op www.lavasoft.de
 
logboek

kheb ff in het logboek gekeken..
geeft dit weer:
(zie ook de bijlage)

"WinMgmt kan de basisonderdelen niet initialiseren. Dit kan het gevolg zijn van een incorrect geïnstalleerde versie van WinMgmt, een mislukte upgrade van de WinMgmt-opslagplaats, onvoldoende schijfruimte of onvoldoende geheugen.

Zie Help en ondersteuning op http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp voor meer informatie."
 

Bijlagen

  • logboek.jpg
    logboek.jpg
    39,8 KB · Weergaven: 28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan