Computer loopt vast met opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pinglord

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2005
Berichten
84
Hallo,

Sinds vandaag doet de computer van mijn zusje het niet meer. Als je de computer opstart, blijft hij meteen hangen op de 'reclame' van het moederbord. We hebben geprobeerd om 'm in de veilige modus op te starten, maar dat lukt niet. De computer blijft gewoon hangen op dat scherm, en doet verder niets.

Ik wist niet goed waar ik deze vraag moest plaatsen, omdat het niet echt ergens bij hoort. Maar aangezien die computer Windows XP gebruikt, heb ik het hier maar geplaatst.

Ik hoop op een spoedig antwoord, en bij voorbaat dank.


Groeten,

Pinglord
 
is dit zo spontaan gekomen?
haal eens alle exteren apparatuur eens van de computer dus alles met usb eraf..geen printers...geen ipod of mp3 spelers eraan.
dan eens opstarten.
 
Hallo,

Bedankt voor de reactie.

We hadden er al eens eerder last van gehad, maar toen was er nog geen randapparatuur op aangesloten. Nu alleen een printer. Dus het lijkt me onlogisch als het daar aan zou liggen.

Net na jouw reactie gisteren kreeg ik het bericht dat de computer het ineens weer deed. Dus ik dacht dat het opgelost zou zijn, maar uit voorzorg heb ik de vraag toch maar op laten staan, wat nu dus verstandig bleek te zijn; de computer loopt weer vast. Er valt niets mee te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan