Computer loopt vast, roze beeld, artifacts.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Callassos

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2012
Gisteren zat ik een gestreamd filmpje te kijken en na een paar minuten liep alles opeens vast en was het beeld allemaal roze kleuren en zat vol met artifacts. Dus ik reset mijn computer, hij start gewoon normaal op, ik start hetzelfde filmpje en het liep weer vast. Weer een reset, dit keer start ik een game op en na een paar minuten gebeurt er weer hetzelfde...
Ik kan wel gewoon youtube filmpjes ofzo kijken zonder problemen en ik weet vrij wel zeker dat het geen hitteprobleem is, want ik hou altijd goed de temperaturen in de gaten en ik heb 2 weken geleden nog alles schoon gemaakt.
Ik weet dat als er artifacts op het scherm te zien zijn dat de videokaart weleens defect kan zijn, maar verder doet die het goed, heb ook een tijdje Furmark gedraait en dat ging gewoon goed, dus daar ben ik niet zo zeker van.
Weten jullie misschien wat er aan de hand kan zijn?
Graag hoor ik jullie meningen hier over.

Mijn systeem:
Processor: Intel Core i7 950
Moederbord: ASRock X58 Xtreme6
Geheugen: Corsair Dominator 6GB DDR3-1600 CL8 kit
Videokaart: MSI N560GTX-Ti Twin Frozr II OC 1GB
Harde schijf: Samsung Spinpoint F3 1TB
Behuizing: Cooler Master CM 690 II Advanced
Voeding: Cooler Master Silent Pro M600
Besturingssysteem: Windows 7 Ultimate 64-bit

Niks is overclocked.

Hallo Callassos "Controleer de instellingen van de videokaart. Dat roze kan te maken hebben met de RGB-instellingen. Die onscherpe pixels kunnen duiden op een verkeerde resolutie-instelling." Probeer dus eens op een iets andere resolutie, maar als hij het altijd goed gedaan heeft dan vrees ik toch voor je videokaart.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan