computer loopt vast tijdens afsluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

monkeycabra

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Mijn probleem is dat mijn computer (win98SE) telkens vastloopt tijdens het afsluiten.
Ik heb alle patches voor het systeem van microsoft gedownload en dat loste niets op. Ook heb ik in de veilige modus op spyware en virussen gecheckt en niets gevonden.
Heeft er iemand een oplossing?

Geheugen kun je testen met MEMTEST86 even downloaden en diskette aanmaken, en dan pc opnieuw opstarten.

Testen van je harddisk kun je met een programma dat je bij de leverancier van je HD kunt downloaden.

Met het programma Everest Home edition kun je zien wat voor hardware er in je pc zit, zoals type en merk HD.

Okee, ik ben nu helemaal in de war.

Ik heb diagnose procedure van Microsoft gevolgd. Een van de dingen die ik geinstalleerd heb waren de updates voor Windows 98 SE, die ik van Microsoft.com gedownload heb nadat de site mijn systeem gecheckt had.
Nu heb ik de updates gedeinstalleerd (en geen andere programma's) en mijn computer sluit weer normaal af.

Ik weet dat een van de updates iets te maken had met NT-server. En ik heb ze verwijderd via System-Tools --> Disk clean-up --> Verwijderen geinstalleerde programma's.

Hoe kan het dat de updates (naar mijn mening) ervoor zorgden dat de computer niet goed afsloot en is het probleem nu opgelost?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan