Computer loopt vast tijdens kopieren van bestaanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

yaramaz

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2009
hallow

ik had een windows vista laptop maar ik heb die teruggedraait naar windows xp pro

maar nu als ik een bestaand wil kopieren of wegslepen naar andere map , dan loopt mijn hele explorer.exe vast dan moet ik hem beëindigen bij taak beheer heeft iemand een enige idee hoe ik die probleem kan oplossen?

alvast bedankt

Goedemiddag ,

Kijk eens in apparaatbeheer of daar geen gele of rode tekens staan.

Hoi,

Heb je na de xp installatie ook je moederbord drivers geinstalleerd?

Hoi,

Heb je na de xp installatie ook je moederbord drivers geinstalleerd?

eigelijk niet helemaal ik kon niet de goeie vinden :S

trouwens het is compaq ( hp ) laptop cq60-100 ed

Windows xp pro

moederbord wistron 303c

Laatst bewerkt:
Hoi,

enk dan dat je deze eens moet proberen.
eerst eens onderste stukje lezen daar kom ik dit tegen:
Omdat ik software / drivers nodig had na het downgraden van mijn besturingssysteem (bijv. van Windows Vista naar Windows XP)

Hoi,

enk dan dat je deze eens moet proberen.
eerst eens onderste stukje lezen daar kom ik dit tegen:
Omdat ik software / drivers nodig had na het downgraden van mijn besturingssysteem (bijv. van Windows Vista naar Windows XP)

ik heb hem geinstalleerd , maar hij loopt nog steeds vast :S

trouwens ik had hiervoor paar andere setups geprobeerd voor moederbord maar ik weet nu niet waar ze liggen en hoe ik ze weg moet halen

Hoi,

Denk dat het hier misschien wel gaat lukken
Die kan je bij software verwijderen en anders opnieuw met de laatste link dat is de beste denk ik

Laatst bewerkt:
Hoi,
Ja dan begrijp ik het ook niet meer als je naar het eerste herstel punt zou gaan dan zou alles er weer af moeten zijn en probeer de laatste dan eens denk maar even mee hoor

Hoi,
Ja dan begrijp ik het ook niet meer als je naar het eerste herstel punt zou gaan dan zou alles er weer af moeten zijn en probeer de laatste dan eens denk maar even mee hoor

top.. hij is gelukt na systeem hertsel , ik heb daarna alles opnieuw geinstalleerd en nu doet alles perfect

bedankt .

Hoi,

Dat is fijn ,dus bij deze fijne dagen toegewenst:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan