Computer loopt vast tijdens opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekolonist

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2005
Goedenmiddag,

Sinds vanmorgen start mijn computer niet meer op. Gisteren nog gewoon gebruikt maar helaas doet hij het nu dus niet meer.

Als ik de computer opstart loopt hij vast bij het windows logo(windows 7) en soms al in het eerste zwarte scherm (waar staat press del voor setup enz)

Hij heeft het na een tijd proberen wel even gedaan, maar toen liep die ook helemaal vast en ook na 10 min wachten deed die nog steeds niets.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!

Zit er nog garantie op? Zo ja bellen en instructies volgen. Zo nee, probeer eens alle onderdelen van het moederboard los te koppelen te beginnen met:

• Hardware die je net hebt geinstaleerd
  • Cd-spelers
  • Harddisk
  • Geheugen
  • insteekkaarten

(alleen loskoppelen van het moederboard moet voldoende zijn voeding mag aan apparaten blijven zitten.)
Doe na ieder stukje hardware een test of hij het weer doet. Zo ja? Zet alles weer stuk voor stuk in elkaar en blijf testen? Doet hij het nog als de PC weer in elkaar zit => Probleem opgelost. Zo niet? Kijk hieronder voor andere oplossingen.

Als je dit nog nooit eerder hebt gedaan kun je misschien beter hulp vragen aan een deskundige.

Zit er nog garantie op? Zo ja bellen en instructies volgen. Zo nee, probeer eens alle onderdelen van het moederboard los te koppelen te beginnen met:

• Hardware die je net hebt geinstaleerd
  • Cd-spelers
  • Harddisk
  • Geheugen
  • insteekkaarten

(alleen loskoppelen van het moederboard moet voldoende zijn voeding mag aan apparaten blijven zitten.)
Doe na ieder stukje hardware een test of hij het weer doet. Zo ja? Zet alles weer stuk voor stuk in elkaar en blijf testen? Doet hij het nog als de PC weer in elkaar zit => Probleem opgelost. Zo niet? Kijk hieronder voor andere oplossingen.

Als je dit nog nooit eerder hebt gedaan kun je misschien beter hulp vragen aan een deskundige.
Vooral niet los koppelen is maar eens even je back up er opnieuw opzetten mocht je die niet hebben windows opnieuw installeren of laten installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan