computer loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stekeltje125

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Hallo mensen wie kan mij helpen?????
Ik heb een nieuwe computer met windows vista home primium aangeschaft. Nu loopt ie regelmatig vast en dan doet het toetsenbord en de muis het ook niet meer. Met de xp kon je dan alt-control-delete gebruiken of even de aan/uit knop indrukken maar met vista werkt dit niet en moet ik de comp. dus helemaal uitzetten. Dat lijkt me niet echt oke dus vraag ik mij of of dit ook anders kan en waar dit mischien door komt.
Groeten, Stekeltje125:confused:

Vista is pas ongeveer een half jaar oud en dan zal jouw PC niet veel ouder zijn.
Lijkt me garantie. Terug naar de winkel met dat ding.

Nou,ik ben niets wijzer geworden hoor. Het enige advies dat ik tot op heden heb gehad: Terug met die computer!!!!
Maar goed dat moet allemaal via Packerd Bell en die hebben advis gegeven om de comp eerst opnieuw te instaleren en anders moet er waarschijnlijk een nieuwe harde schijf in. :shocked: Lekker he!? Lang leve Vista???? Dus als iemand nog een andere tip heeft,GRAAG.
Stekeltje::confused:

zit er geen "restore cd" bij ?

misschien kan je bij packard bell een xp cd (met licentie) krijgen voor herinstallatie aangezien vista niet goed werkt.

Hoi, nee jammer genoeg zit die er niet bij. Kan inderdaad een cd aan ze vragen,bedankt voor de tip. Groetjes Stekeltje:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan