Mijn computer is pas vastgelopen tijdens het spelen van een spel. Vervolgens heb ik de computer opnieuw opgestart maar toen liep hij vast nadat ik hem opgestart had en in windows zat (na het welkom scherm). Ik heb hem toen in veilige modus opgestart en op virussen en spyware gescant, maar hij vond niks. Na een tijdje deed de computer het ook niet meer in veilige modus. Vervolgens heb ik de C schijf geformatteerd en windows xp opnieuw geinstalleerd en een oude videokaart die ik nog had liggen erin gedaan. Als ik de nieuwere videokaart erin deed dan deed de computer het niet meer, en met de oudere weer wel. Vervolgens heb ik alles weer opnieuw geinstalleerd. Toen ik het spel weer uitprobeerde liep de computer weer vast en nu heb ik weer hetzelfde als hiervoor. Allebei de videokaarten doen het niet. Ik post dit nu in veilige modus. Ik weet niet zeker of het ligt aan de videokaart maar ik wist niet waar ik het anders moest posten, en ik zou niet weten wat ik moet zoeken met de zoekfunctie.
Ik kon hem zojuist normaal opstarten, maar het beeld werd om de zoveel seconden zwart als ik door dit forum probeerde te bladeren en uiteindelijk liep hij vast.
Ik kon hem zojuist normaal opstarten, maar het beeld werd om de zoveel seconden zwart als ik door dit forum probeerde te bladeren en uiteindelijk liep hij vast.
Laatst bewerkt: