Computer maakt erg veel lawaai! [PC]

Status
Niet open voor verdere reacties.

jordy en damy

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Beste lezers!

Me computer maakt erg veel lawaai, ik word er gek van! me moeder heeft al eens de pc uit elkaar gehaalt en de fentilator schoon gemaakt maar heeft NIETS geholpen!

Komop ben er nu klaar mee, moet ik hem weg brengen naar de computer winkel?

het is een nieuwe computer, nog geen jaartje oud, nooit problemen mee gehad alleen dat vervelende geluid :(

Vreselijk!

Iemand sugesties wat ik kan doen?

Groet.
Jordy

Lawaai op welke manier?

Ratelen van de hardeschijf of echt een blaas geluid van de ventilatoren?
Je typot dat je moeder de pc uit elkaar heeft gehaald om schoon te maken.

Is alleen het zijscherm eraf gehaald of ook de ventilatoren zelf??

En als hij nog geen jaar oud is, kun je hem natuurlijk altijd nog gewoon terug sturen naar de fabriekkant/winkel.

Let wel op: Maak altijd een backup van je bestanden als je hem opstuurd.

Grt

Rens

Lawaai op welke manier?

Ratelen van de hardeschijf of echt een blaas geluid van de ventilatoren?
Je typot dat je moeder de pc uit elkaar heeft gehaald om schoon te maken.

Is alleen het zijscherm eraf gehaald of ook de ventilatoren zelf??

Ratelen inderdaad, ik denk dat het van de fentilator af komt! me moeder had alleen het zijstuk eraf gehaalt zeg ze net. maar ook schoongemaakt bij de fentilator.

ratelen, het lijkt dan alsof er een kabel of iets ervoor zit. Of dat hij niet goed vast zit.

Ik denk dat je de zijkant er nogmaals af moet halen om te kijken of er iets voor je Ventilator zit.

Grt

Rens

Oke Rens, daar laat ik me moeder zo maar even naar kijken want als ik het doe kan ik hem gelijk bij het grof vuil zetten :D

Nog andere suggesties? heb er liever wat meer waar het door kan komen..

Oke Rens, daar laat ik me moeder zo maar even naar kijken want als ik het doe kan ik hem gelijk bij het grof vuil zetten :D

Nog andere suggesties? heb er liever wat meer waar het door kan komen..

Het kan vanalles zijn.

Ook als je een losse videokaart hebt, kan daar ook iets tussen zitten.

Let wel op!
Schroef je je kast open, dan altijd pc uit, en stekker uit het stopcontact!

Grt

Rens

Tsja ik heb vrij weinig verstand van de binnenkant van de computer, kan er dan maar beter een techneut naar laten kijken :(:shocked:

En die techneut is je moeder :P ?

Nee maar jullie mam kan wel even kijken of er toevallig niks tussen de fans zit.

Daar heb je geen expert voor nodig.

Grt

Rens

Nee me moeder heb er ook niet veel verstand van maar iniedergeval meer als mij :P

Euhmm, en met de techneut bedoelde ik de computer winkel :)

Nee me moeder heb er ook niet veel verstand van maar iniedergeval meer als mij :P

Euhmm, en met de techneut bedoelde ik de computer winkel :)

ow okay, ja was een sarcastische opmerking.

Maar laat nog even weten wat jullie mam heeft gevonden.

Grt

Rens

Oké, eventjes serieus dan maar .. Ik begrijp uit je verhaal dat de PC pas een jaar oud is, dus waarschijnlijk dat er ook nog garantie erop zit. Lijkt het je dan niet verstandiger om naar de winkel te gaan waar deze is gekocht, en garantie te claimen ?

Suc6! :thumb:

Ja is inderdaad het verstandigst, maar dan zit ik wel weer een week zonder computer... maarja beter dat dan straks huis in de brand door dat computertje.....

Ja is inderdaad het verstandigst, maar dan zit ik wel weer een week zonder computer... maarja beter dat dan straks huis in de brand door dat computertje.....

Zover zal het niet gaan, maar beroep doen op de garantie kan nooit kwaad.

Heeft jullie mam nog gekeken?

Grt

Rens

word denk ik laat in de middag, ze is nu nog aan het werk en straks eerst honden naar buiten slingeren :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan