Computer maakt veel geluid.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabazo

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2006
Berichten
142
Mijn computer maakt met tijdens het draaien gewoon erg veel geluid.
Is er een mogelijkheid om dit op te lossen of moet ik gewoon een nieuwe pc aanschaffen?

mvg
 
de vraag is waar het geluid vandaan komt, meestal zijn het de ventilatoren die herrie beginnen te maken.

deze zou je kunnen vervangen door nieuwe/stille
 
Hallo,

Vetel eens wat je hoort?

Schoonmaken van de Pc aan de binnenkant wil wel eens helpen,heb je de laatste tijd nog foutmeldingen gekregen of software geinstalleerd.
 
pc maakt herrie

hoi,
mijn pc doet ook al een paar dagen enorm lawaaierig. Ik heb geconstateerd dat de ventilator die achter de kast is gemonteerd de boosdoener is.

Welke ventilatoren zijn aan te raden?

alvast bedankt

bassie.
 
Hi,

Ik neem aan dat je de ventilator van de voeding bedoelt? als deze vol stof en rommel zit
even schoonmaken en een een druppeltje olie doet vaak wonderen!
Neem anders even een fototje van de ventolator en plaats hem even in dit topic zodat ik kan zien wat je precies bedoelt!
 
Hi,

Ik neem aan dat je de ventilator van de voeding bedoelt? als deze vol stof en rommel zit
even schoonmaken en een een druppeltje olie doet vaak wonderen!
Neem anders even een fototje van de ventolator en plaats hem even in dit topic zodat ik kan zien wat je precies bedoelt!


ja ik bedoel die ventilator uiteraard. Hij was inderdaad erg stoffig, ik heb m los gemaakt en met een kleine tandenborstel schoongemaakt. Terug gemonteerd, maar geen resultaat.
Zal ik een beetje WD-40 erop spuiten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan