Probleempjes
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 22 jan 2008
Hoi,
Sinds ik de nieuwe modem heb aangesloten heeft deze computer nog wat kuurtjes, als ik (zoals gewoonlijk) zo'n 30 processen draai, dan flipt ie al:
Ik zat net wat op youtube te kijken, toen bedacht ik mij dat ik nog iets voor school moest doen. dus ik druk mijn usb stick (4gb
) erin, dan zegt de pc dat ie is aangesloten, dan open ik ' Deze Computer ' en toen begon het, ik klikte op verwisselbare schijf (G) en het duurde letterlijk 5 min tot de map geladen was. Toen ging Open Office laden, (toen zat ik op 34 processen, nog steeds redelijk) en toen was 't, Boem. deze computer ' not responding ' Verwisselbare schijf (G) ' not responding ' Winamp ' Not Responding ' . Normaal is het " System Idle Process" zelfs met 30/35 processen nog steeds op 97/99 CPU (100 staat ie nooit) Maar ineens was het dat de process " Explorer " (je menu start enzo) op 20 CPU gebruik, firefox stond ook ineens 50 CPU gebruik bij, en dat was 't. verder was ik niks bijzonders aan het doen.
Hierbij nog maar even 't drukmakende computertje op 'n screenshot, klik hier (klik klik, om 't framepje van de forum niet te verklo....en)
Wat ik wel merkte is dat de muis heel schokkerig werkte.
Ik werk met een:
AMD Athlon 2800+
2,08 Ghz.
768 MB Ram,
160 GB 8 mb cach 7200 RPM
systeempje.
Verder had ik hier nooit problemen mee. Ik heb met Glary Utility's de overbodige bestanden al verwijdert. kan het zijn omdat ik nog maar 86GB over heb van die 160? nee toch?
Groet,
Johan
Sinds ik de nieuwe modem heb aangesloten heeft deze computer nog wat kuurtjes, als ik (zoals gewoonlijk) zo'n 30 processen draai, dan flipt ie al:

Ik zat net wat op youtube te kijken, toen bedacht ik mij dat ik nog iets voor school moest doen. dus ik druk mijn usb stick (4gb

Hierbij nog maar even 't drukmakende computertje op 'n screenshot, klik hier (klik klik, om 't framepje van de forum niet te verklo....en)
Wat ik wel merkte is dat de muis heel schokkerig werkte.
Ik werk met een:
AMD Athlon 2800+
2,08 Ghz.
768 MB Ram,
160 GB 8 mb cach 7200 RPM
systeempje.
Verder had ik hier nooit problemen mee. Ik heb met Glary Utility's de overbodige bestanden al verwijdert. kan het zijn omdat ik nog maar 86GB over heb van die 160? nee toch?
Groet,
Johan
Laatst bewerkt: