Computer met Tv verbinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

StanleyKelder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2009
Hallo,

Ik heb laatst een s-video kabel gekocht om mijn computer met mijn tv te verbinden. Mijn Tv heeft wel een s-video kabel, alleen mijn computer echter niet. :confused:

Heeft iemand enig idee wat voor een aansluiting ik dan voor mijn computer moet hebben.
Mijn computer moet de video en audio out geven. Ik hoop dat iemand me verder kan helpen!

Hoi,

Welkom op Helpmij,

Even een vraagje welke aansluiting heb je op de pc of videokaart of welke videokaart heb je.

Modag

Hoe kan ik zien wat voor een uitgangen mijn computer heeft?
Sorry hoor, normaal snap ik het wel maar deze keer volg ik mijn computer echt niet :(

Hoi ,

Misschien even met pc wizard kijken welke videokaart je hebt

Modag

Hoi,

Sorry maar dit is neem ik aan geen losse videokaart is het een merk pc geef dan even merk en type of als het geen merk is geef dan even merk en type moederbord.

Modag

hey ik heb dit gevonden over mijn VIA-port
kan je daar meer mee?

General Information :
Type : Serial
Input/Output Range : 0xD000

Port Properties :
Packet version : 2
Packet Size : 64 bytes
Current/Max Receive Buffer : 4096/0 bytes
Current/Max Transmit Buffer : 0/0 bytes
Speed : Programmable
Type : RS232

HOI,

Lees mijn vorige antwoord eens met daar bij de vraag is het een notebook of en desktop pc ik denk het laatste maar ik vraag het toch maar even.

Modag

dit staat er in pc wizard over mijn mainboard:
General Information :
Manufacturer : Unspecified
Product : P4VM800
Version : 1.00
Serial Number : 00000000
Support MP : Yes, 1 CPU(s)
Version MPS : 1.4

Chassis Information :
Manufacturer : Unspecified
Type : Unspecified
Version : Unspecified
Serial Number : Unspecified
Asset : Unspecified

en het is een desktop pc ja

Hoi,

Nou daar komt ie hoor hou je vast, ben bang dat het op deze manier niet gaat lukken je draait dus zogezegd met een onboard videokaart die heeft dus alleen een vga aansluiting volgens deze link .dus zou ik als ik jou was een losse videokaart kopen bv . zoals deze
Dat zou een oplossing zijn volgens mij en de tv wordt neem ik aan gebruikt als tweed monitor(tv)

Modag

Hoi,

Niks te danken, succes en lees wel als het niet mag lukken.

Modag

Hey,

ik ben een beetje een noodie wat videokaarten betreft hoor. Kan ik nou met zo'n agp films met geluid naar de tv sturen of heb ik daar een pci voor nodig?

Hoi.

Ja hoor dat kan als je tenminste op de tv een rode en witte ingang hebt dan kan je vanuit je pc vanaf de geluidskaart met met z'n kabeltje als op deze site geluid op de tv krijgen.

Modag

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan