Computer met xp home start zeer traag op

Status
Niet open voor verdere reacties.

oudhoff

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2001
Mijn computer wilde eerst helemaal niet doorstarten en gaf aan dat er herstel diende plaats te vinden door de win cd te plaatsen en op r te drukken uiteindelijk heb ik de computer weer op gang gekregen maar nu komt eerst Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì Ì in beeld en er loopt dan heel traag een balk overheen waarna de computer uiteindelijk wel opstart maar dit is dus niet goed.
Wie kan mij helpen dit op te lossen. ik heb de bios al op default gezet omdat ik dacht dat het geheugen gecontroleerd werd maar dit hielp niet.
groet,Gerard Oudhoff

Laatst bewerkt:
Heb glary utilities laten draaien en die heeft veel problemen opgeruimd en het opstarten gaat nu veel sneller bedankt voor de snelle reactie:D
Gerard

dat is graag gedaan ;)

Ook je pc defragementeren met bijvoorbeeld auslogics defrag zou wat snelheid kunnen opleveren :thumb:

Je kan met windows zelf ook een defragementatie uitvoeren maar andere programma's doen het een heel stuk grondiger

Ik had de pc al gedefragmenteerd met windows maar ik kan het nog wel een keer doen. de rij met i tjes is er niet meer dus ik denk dat het probleem wel is opgelost, wat ik me wel afvraag is wat het betekend als je met opstarten zoiets krijg als er bij mij aan de hand was en hoe dat is te voorkomen
gr.Gerard

Laatst bewerkt:
ik zou het niet precies weten hoe het is gebeurd dat het zo is ontstaan bij jou.
Ik was er niet bij voor te zien wat glary utilities juist gerareerd heeft dus jah :P

Het heeft waarschijnlijk te maken met iets wat je gedaan had, of misschien Spyware.
Ik weet het niet zeker.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan