computer met zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Martje1964

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 feb 2009
hallo,

Gisteren van profider veranderd. Nieuwe box geïnstalleerd. Maak gebruik van een usb dongel.
Ik kreeg steeds een blauw scherm met een heel verhaal. Computer liep steeds vast met name als de dongel in de pc zat.
Continu vastloper. Heb PC in veilige modus opgestart en installatie tergug gezet naar de situatie voor het installeren van de nieuwe profider.
Computer start nu nog wel op, ik kan wel in de bios maar verder doet hij niets meer, compleet zwart beeld. Ik start in veilige modus, zie nog de DOS- omgeving en vervolgens zwart scherm????

Wat nu, wie kan mij hier stap voor stap doorheen leiden. Natuurlijk weer geen backup. Vista was een upgrade die bij de pc zat, geen diskeette mogelijkheid in de pc.

Ik hoor het graag?
Vr.gr Hans

Stop is de cd van vista upgrade erin en laat de pc opstarten via de cd en kies daar herstel of reparatie en voer opnieuw een systeemherstel uit naar een week eerder. Dit is mijzelf ook wel is overkomen.

wat je ook kan doen is de BIOS updaten... maar dat gaat vrij lastig worden als je geen Windows kan starten.

Ik weet niet of je redelijk verstand van pc's hebt? Maar dan kan je een BartPE gebruiken zodat je tog op Windows kan komen (CD BOOT) en op internet de update downloaden en instaleren...

SUCCES ER MEE

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan