Computer onbestuurbaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeathKnight

Gebruiker
Lid geworden
20 aug 2008
Hoi,

Ik heb een probleem met mijn computer waar ik niet uitkom. Toen ik gister aan het gamen was deed mijn computer raar en ik besloot opnieuw op te starten. Daarna kon ik opeens geen bestanden meer openen. Wanneer ik dit probeerde, werden juist de eigenschappen geopend. Als ik het met de rechtermuis probeerde, leek het net of iemand dit als het ware weer wegklikte. Hetzelfde had ik met de startknop, als ik op alle programma's klik. Verder dan dit kom ik echter niet. Daarnaast tikt mijn keyboard nu rare symbolen. GData heeft heel de nacht aangestaan en vond niks. Duidelijk is wel dat het om een virus gaat. Misschien dat één van jullie raad weet? :(

Vriendelijke groet!

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie. MalWare heeft niets kunnen vinden en de online scan doet het jammer genoeg niet. Misschien dat er iets met het register aan de hand is? In ieder geval weet ik nog niet waar het wordt geactiveerd en wat het nou precies is.

Eerst en voral. Welkom op HELPMIJ;)

Probeer SUPERAntiSpyware en SPYBOT S&D eens.

Verwijder je oude en installeer eens een andere virusscanner zoals AVG of Antivir.

Succes:thumb:

Bedankt, maar dat heb ik al geprobeerd. Het keyboard is ook nog steeds 'behekst'..

Laatst bewerkt:
Je zegt zelf dat het wel duidelijk een virus is. Wat je daar tegen kunt doen is het gebruik maken van een virus scanner.

Heb je het probleem ook in veilige modes?
herstelpunt terugzetten kan helpen bij een registerprobleem.

maak je gebruik van draadloos toetsenbord en muis?

Het probleem is ook in veilige modus. Mijn muis is draadloos, de keyboard zelf niet. Misschien is het goed om iets te herstellen, maar ik ben bang dat ik gegevens kwijt zal raken. Ik heb nog wél geprobeerd om een Normon te installeren, maar de key kon ik niet invoeren vanwege het keyboard. Het internet kan ik daarom ook niet op.

Laatst bewerkt:
Het probleem is ook in veilige modus. Mijn muis is draadloos, de keyboard zelf niet. Misschien is het goed om iets te herstellen, maar ik ben bang dat ik gegevens kwijt zal raken. Ik heb nog wél geprobeerd om een Normon te installeren, maar de key kon ik niet invoeren vanwege het keyboard. Het internet kan ik daarom ook niet op.

Je raakt geen documenten kwijt met Herstelpunt.

Ik kom niet in het register en kan ook het herstelpunt niet starten (met start lukt niet, want dat is nog steeds geblokkeerd). Ik word echt gek van dit probleem. Is er een mogelijkheid dat het skunk is of virtumonde? En kan je met een recovery cd bestanden kwijtraken en is dat veilig? Hopelijk dat iemand kan helpen.

Herstelpunt heeft niet geholpen. Ik vind het raar dat ik nergens over het probleem kan vinden.

Inmiddels is het opgelost. Het bleek op een rare manier aan de muis (stomme Microsoft) te liggen. Alle moeite is dus (gelukkig) voor niks geweest.

Laatst bewerkt:
Nee, maar dan had ie het ook aangegeven ;) Ik ga in ieder geval nooit meer computer stuff kopen van Microsoft..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan