Computer onklaar maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Önder

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Ik heb op stage een laptop waarop ik Windows XP heb geinstaleerd, ik moet laptop weer inleveren, wil dit graag doen maar eerst ff compleet onklaar maken, (partities verwijderen alles eraf gooien ect.ectt...)
hoe kan ik dat het best doen?

Dankuwel voor uw hulp alvast,
mvg,
Onder

Ik heb op stage een laptop waarop ik Windows XP heb geinstaleerd, ik moet laptop weer inleveren, wil dit graag doen maar eerst ff compleet onklaar maken, (partities verwijderen alles eraf gooien ect.ectt...)
hoe kan ik dat het best doen?

Dankuwel voor uw hulp alvast,
mvg,
Onder

Hoi,

Opstarten via met een diskette of Cd -rom en dan Fdisk starten en alle partities verwijderen.

Hoi,

Opstarten via met een diskette of Cd -rom en dan Fdisk starten en alle partities verwijderen.

je zult toch enige kennis moeten hebben om dit uit te voeren,ik hoop dat de vragen-steller dit heeft? want hoe haal je een ntfs partitie weg met fdisk,kan wel ,maar je moet het wel weten.

jumper verwijderen. weet niet precies welke maar dan worden alle bios instellingen verwijderd. misschien helpt dit ook wel weet niet zeker.

jumper verwijderen. weet niet precies welke maar dan worden alle bios instellingen verwijderd. misschien helpt dit ook wel weet niet zeker.

Waarschijnlijk bedoel je de CMOS jumper. Dit gaat voor zover ik weet niks veranderen aan de partities op de harde schijf. Alleen je BIOS instellingen worden dan verwijderd. Zoals: volgorde van boot devices enz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan