Computer onthoudt netwerkwachtwoord niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter niekj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

niekj

Gebruiker
Lid geworden
20 jul 2010
Hallo,

Ik heb een computer met Windows 7 en een usb netwerkadapter van sitecom. Ik kan gewoon verbinding maken maar de computer onthoudt het netwerkwachtwoord niet. Telkens wanneer ik verbinding wil maken met internet moet ik het wachtwoord voor mijn netwerk intypen. Weet iemand hoe dit komt?

Je kan het vinkje referenties onthouden aanvinken dacht ik dat het er zo stond.

Of gebruik je speciale software om de verbinding te maken?

Goedenavond,

Bedankt voor de reactie. Ik heb wel software geinstalleerd van Sitecom. Maar ik weet eigenlijk niet of ik via hier verbinding maak. Ik kan wel aangeven verbinding onthouden (ofzoiets) maar de volgende keer dat ik de computer opstart staat de verbinding niet meer bij mijn verbindingen. Ik heb gewoon aangegeven dat er altijd verbinding moet worden gemaakt wanneer het netwerk binnen bereik is. Mar deze instelingen zijn dus weer weg wanneer ik de computer opnieuw opstart.

Hoi,

Ik gebruik een pictogram in de taakbalk voor verbinding te maken, volgensmij is dit gewoon via windows.

De USB-adapter is helemaal kapot gegaan, dus een nieuwe gekocht. In deze winkel verkochten ze de stick die ik had niet eens meer vanwege de vele problemen ermee. De nieuwe werkt prima!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan