computer op televisie aansluiten, wat met het geluid?

Status
Niet open voor verdere reacties.

skelle

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2004
Kben van plan om mijn computer op me TV aan te sluiten(breedbeeld) me videokaart heeft een TV-out dus daar zullen wel geen problemen mee zijn, maar nu vroeg ik me af: het geluid zal er waarschijnlijk niet met de videokaart meekomen dus zal ik dit met een apart kabeltje naar mijn stereo moeten laten gaan. Maar ik heb wel een onboard geluidskaart, dus weet ik niet zeker of dit zal werken. er zijn egter 3 uitgangen op me geluidskaart: een roze(voor micro), een groene(die nu voor de computerboksen bestemd is) en een blauwe, ik veronderstel dat ik deze kan gebruiken. Ook heb ik gezien dat het hetzelfde gaatje is van als een koptelefoonuitgang, ik heb nu een kabel liggen waarmee ik bijvoorbeeld me MP3-speler op een simpele stereo kan aansluiten. zal dit ook werken bij de computer, of zal ik de boksen van de pc eerst moeten aansluiten en dan het kabeltje in de koptelefoonuitgang van luidsprekers steken(dit werkt wel, heb ik al geprobeerd:p) zou het anders ook mogelijk zijn om de cd-romspeler uitgang te gebruiken, hoewel ik vermoed dat daar alleen maar CD-geluid uitkomt en dus niet van bijvoorbeeld een spel dat op de hard disk staat:confused:

Laatst bewerkt:
Hoofdletters is moeilijk!Dit is nie te lezen.

Heh, Je bent de eerste die er over klaagt.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan