computer opknappen

Status
Niet open voor verdere reacties.
@mr32 die post is in de zelfde minuut geplaatst, niet gek dat hij jou post "die wellicht 2 seconde eerder is geplaatst" niet heeft kunnen lezen

Laatst bewerkt:
ik wou er simulatiespellen op spelen zoals Euro Truck Simulator, City Bus Simulator 2010, maar nu ik zie dat dat niet gaat lukken is dit niet zo'n goede pc, maar mijn budget is ook best wel laag. Mijn budget is van 200 tot 300 euro. ik ben nog maar 14 jaar en ik krijg maar 12 euro per maand. tot nu toe heb ik nog maar 40 euro.
Voordat ik al mijn geld bij elkaar heb ben ik alweer eind 2012. maar eind 2012 komt Windows 8 uit, dus ik weet niet wat ik moet doen. zijn er misschien normale pc's voor 300 euro die goede games aankan???

multirobbert hiervoor had je al een topic aangemaakt en is duidenlijk geworden dat je door moest sparen
zo niet dan zul je 2de hands (op marktplaatst bijvb) moeten gaan zoeken ook hiervoor heb ik je al 2 opties gegeven...

Beide topics samengevoegd.Kan best bij elkaar.Daarbij sta ik ook achter de opmerking van Firest0rm.Je had al een topic geopend en daar bij is het 1 en ander al aangegeven over je budget.Nu open je weer een nieuw topic maar budget verandert niet.
Nieuw topic was dus niet nodig.

ik ga denk ik geen nieuwe pc meer kopen. ik ga sparen voor een Xbox 720 (een nieuwe xbox die uitkomt in 2013)

says who?
microsoft heeft vooralsnog geen pers bericht uit gegeven dat ze een nieuwe xbox aan het maken zijn
tot nu toe heeft microsoft nog geen plannen voor een nieuwe xbox dus 2013 is uit de lucht gegrepen

nee hoor! ze gaan de xbox 720 op de E3 beurs in 2012 onthullen, en dan is nog de vraag wanneer hij echt uit gaat komen.

ik heb het wel op een paar sites gelezen. denken jullie dat het waar is, want dan ga ik sparen voor een Xbox 360

Je bent met van alles tegelijk bezig.
Eerst wil je sparen voor een computer, dan voor een Xbox.
Mij is niet precies duidelijk wat je wil.
Bovendien zeg je dat je de Xbox pas in 2013 wilt kopen: dat is een hele onredelijke termijn, je moet een concreet doel hebben, niet iets wat pas over 2 jaar gaat plaatsvinden.
Dan verlies je je motivatie om te sparen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan