Computer opnieuw geinstalleerd.. geen drivers...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Probleempjes

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 jan 2008
Hoi,

Ik heb zo'n 20 minuten geleden mijn computer opnieuw geinstalleerd, vanwege veel rotzooi en niet goed werkent OS (paar mistake's in nLite), Als het goed is werkt het nu goed. Maar nu moet ik de drivers nog installeren. Videokaart is al geinstalleerd, Geluidskaart ook, Nu moet alleen de chipset nog, Waarmee deel 2 van het geluid geinstalleerd word, en de netwerkkaart ook. Maar nu is het probleem dat als ik de driver uitvoer, dat hij gewoon vraagt waar & hoe, Maar als ik na Hoe dan op Next druk, dan krijg je een scherm van Nvidia, dan krijg je een lelijk blauw scherm met " Setup is intalizing " of iets in die buurt, Maar na dat dat schermpje klaar is, sluit de hele driver installatie, als ik dan kijk bij Processen, dan zie ik em nog even staan, maar 3/4 seconden later is de hele process beeindigt..

Iermand een idee hiermee?

Chipset driver: nVidia Nforce 410/430

normaal gesproken moet je als eerste de chipset driver installeren daarna de video en dan de audio dus misschien dat het probleem veroorzaakt

normaal gesproken moet je als eerste de chipset driver installeren daarna de video en dan de audio dus misschien dat het probleem veroorzaakt

Nope.. Ik had namelijk direct als 1e namelijk al de chipset geinstalleerd.. Wat dus op de helft stopte.

Openstaande programma's afgesloten voordat je de installatie startte?

Jeps. er staat namelijk niks aan. Alleen Explorer, (I:\ usb stick) Maar de installatie van de videokaart en geluidskaart deden het gewoon. Ik heb dus een 410/430 moederbord van nForce, maar als ik bijvoorbeeld gewoon de 430 pak i.p.v. 410 dan doet die het ook niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan