Computer opstart probleem.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcosj

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2009
Ik heb net me Asrock A780Fullhd geflashed omdat ik er een phenom ll in heb zitten.
Alles is goed gegaan alleen start me pc niet altijd meer op.
Me pc gaat wel aan maar me beeldscherm krijgt geen signaal .
Als ik um dan weer reset met de powerknop valt ie uit en als ik dat dan een paar keer doe
start ie wel goed op en zijn er helemaal geen problemen.

Probeer eens de flash opnieuw. En werkt dat niet terug zetten naar de oude versie. Misschien is de nieuwe niet stabiel. Dan raad ik aan om contact op te nemen met de asrock om te vragen of er een stabiele versie is. En waar heb je die flash vandaan gehaald? Van asrock site zelf? Zoniet, download die eerst dan even en flash daarmee.

Ik neem aan dat je het Bios geflashed hebt om je CPU ondersteuning te hebben. Heb je na het flashen wel het Bios gereset? Dit doe je met de CMOS-Clear jumper (zie handleiding) of je haalt de moederbord batterij er voor een minuut of tien uit. In beide gevallen de stroom afkoppelen.

Ik heb de biosfiles inderdaad gewoon van Asrock zelf het gaat om de 1.5 versie en is eind vorige maand uitgekomen.

Is inderdaad voor am3 cpu ondersteuning.
Nou ik heb niks gereset inderdaad,dus ik moet een jumper en/of me batterij er uit halen.
Zal even me handleiding er bij pakken en dit dan maar proberen.

Alvast bedant voor jullie reacties
:D

Laatst bewerkt:
[Het is nu wel gelukt,heb versie 1.3 bios geflashed en CMOS gereset.
Hij stond nog op boot vanaf cd dus dat terug gezet en hij draaid goed en start weer iedere keer netjes op.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan