Computer overhit

Status
Niet open voor verdere reacties.

kimmie5

Gebruiker
Lid geworden
14 mrt 2004
Berichten
43
Ik heb al aantal weken het probleem dat mijn computer vastloopt als ik hem een tijdje aan heb staan. Hij gaat dan ook stinken... en wordt warm. Ik heb alles helemaal stofvrij gemaakt en vervolgens een nieuwe koeler voor socket a gekocht. Dat zou moeten helpen volgens mijn broer. Nou mooi niet, 2 dagen erna weer hetzelfde probleem. Heeft iemand enig idee wat het nog meer kan zijn????

Groet Kimmie
 
Of kijk in het BIOS naar de temps. Over wat voor een systeem praten we hier?
 
Hoi Hans,

Met een tijdje bedoel ik een uurtje of 2/3. Ik heb nu een onorthodoxe methode van koelen, nl een tafelventilator die ik voor de computer zet! Tot nu toe is ie niet meer vastgelopen hierdoor.. ;-) Ik kan Speedfan nu wel draaien natuurlijk maar denk dat de temperatuur nu lager is dan normaal...

Maar goed hier de waarden:

Temp2: 51 graden
HD0: 40
 
In de bios heb ik al gekeken en dat zijn normale waarden volgens mijn broer...

Ik heb windows xp..
 
Meer systemspecs please?

hoe oud? hoeveel RAM/ harde schijf/ etc/etc
 
Zijn dat alle temps die er staan? Kijk anders toch eens naar de temps als die tafelventilator uitstaat.
 
Van al die dingen heb ik dus helemaal geen verstand! Weet niet zoveel van computers helaas. Waar kan ik dat ergens vinden? Harde schijf heb ik al gevonden 28,6 GB.. sorryyyy
 
Rechtsklikken op Deze Computer (niet de snelkoppeling) en dan Eigenschappen
 
Nee dat zijn niet alle ..
Er staat dit precies
Temp2: 52
HD0: 42
Temp1: 41
Temp: 37

That's it..
 
Is het niet de voeding die gaat oververhitten/stinken?
 
Hoi Hans,

Tijdje niet kunnen internetten maar hier de andere eigenschappen van mijn computer..
Kloksnelheid: 1,40 Ghz
Ram-geheugen:256 MB

Probleem is nog steeds niet opgelost:(

en de voeding, zou het dat idd kunnen zijn? wat zou ik daaraan kunnen doen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan