computer overhit?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Phanthomaz

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2013
Hallo, ik heb mij zonet geregistreerd bij jullie omdat ik met een vraagje zit over mijn laptop. ik heb een Quad proccesor van AMD 8 GB ram en genoeg harde schijf.
Ik heb zonet mijn laptop geformatteerd en windows 8 er op gezet, ik had hier voor al windows 8 64bit maar heb mijn laptop geformatteerd omdat het nodig was. nu stel ik vast als ik bijvoorbeeld aan het typen ben of een game aan het spele of gewoon aan het surfen dat mijn pc soms een 4 a 5 tal seconden blijft haperen. dit is zeer frusterend bij games... heeft iemand een idee hoe dit komt? is mijn laptop overhit?

Alvast bedankt

Hoi,

Welkom op Helomij.nl

Lees dat je geformatteerd hebt en win 8 geherinstalleerd maar lees eigenlijk niet dat je de hardware drivers hebt geïnstalleerd zoals bv moederbord ,videokaart etc.

Laatst bewerkt:
ja dat zal ik ook nog moeten doen, bedankt!!! + ik denk dat ik het probleem al verholpen heb, ik heb verschillende HD wallpapers gedownload en om de minuut kiest hij een ander. ik heb dit nu afgezet en heb het niet meer voor gehad wel jammer. mss met mijn videokaartdriver te installeren dit VOLLEDIG verholpen is.

Alvast Bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan