computer piept bij opstarten

• Onderwerp starter Onderwerp starter yolo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

yolo

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2013
hallo,

ik heb een vraag.
mijn computer piept bij het opstarten. als ik op het aan/uit knopje druk begint de computer te piepen en krijg ik geen beeld. (nou ja het licht een beetje op).
ongeveer een week geleden heb ik wel mijn RAM en opslag geheugen uitgebreid.
hoe los ik dit op???
ik heb gehoord dat dit komt door de bios (het moederbord kon het extra geheugen wel aan)
ook heb ik gelezen dat elke error/fout een bepaald piep patroon heeft (lengte van het piepje, lengte van de pauzes etc.) maar ik ben nieuw op het forum en het lukt mij niet om een .mp3 bestand in de bijlage toe te voegen (krijg een bericht invalid file)

als er foto's nodig zijn van de binnenkant of zo hoor ik het graag.

p.s als dit niet bij bios hoort willen jullie het dan even zeggen en waar het dan wel moet dan verplaats ik dit topic :d

alvast bedankt

Hoi,

Welkom op Helpmij.mnl

Als je eens terug gaat naar oude situatie en even afhankelijk van welke bios maar hier kan je zie wat de piep eventueel betekent

je kunt ook de piep in een filmpje zetten en dan naar youtube zetten voor personen met link
waarschijnlijk licht het aan het ram dat uitgebrijdt
:confused:

Laatst bewerkt:
Ja dat denk ik ook.
Ik zou zo even een filmpje uploaden.
Die site daar snap ik helemaal niks van. :confused:
Maar ja ben toch wel van plan een nieuwe laptop aan te schaffen deze is erg oud en zo. Maar voor de kinderen voor school zou deze nog goed zijn.

je leest over de oplossing van Modag
3 beebs is (afhankelijk van moederbord) memory error

Oh ja.
Sorry.
Maar er is dus een probleem met het Ram memory kan dit van alles zijn, (kapot, verkeerd geplaatst etc.)

Opslag geheugen bedoel ik. Al dat memory ook -__-

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Dus even terug naar de dag voor de bij plaatsing van het ram .Ram even eruit halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan