Blackbird1997
Gebruiker
- Lid geworden
- 2 apr 2013
Hallo,
Mijn computer is sinds gisteren plotseling zeer traag geworden.
De PC had ik de afgelopen week 2e hands gekocht.
Het gebeurde toen ik bezig was met het programma AVS Video Editor en was ook op de achtergrond wat aan het downloaden, het ging eerst echt prima totdat het programma begon te haperen en de hele computer traag begon te worden terwijl het CPU gebruik en het RAM gebruik zeer laag waren!
Ik had de computer meteen afgesloten maar toen ik hem aan wou zetten bleef het beeld zwart nadat het Windows logo is geweest, ik de herstel dvd erin gedaan kon wel weer opstarten maar bleef traag
Daarna had ik maar een nieuwe schone Windows installatie uitgevoerd ook geen succes.
Ik had de afgelopen week wel een paar dingetjes aan veranderd, een videokaart en extra werkgeheugen erin geplaatst.
Maar de dagen voor hey probleem liep hij als een zonnetje
Kan iemand me alsjeblieft helpen Ik weet het niet meer
Het is een HP Pavilion m9260 en bestaat uit:
Windows 7 Ultimate 64-bit
Intel Core 2 Duo E8200 2,66Ghz
5GB ram
Geforce 210 Silent 1GB
Mijn computer is sinds gisteren plotseling zeer traag geworden.
De PC had ik de afgelopen week 2e hands gekocht.
Het gebeurde toen ik bezig was met het programma AVS Video Editor en was ook op de achtergrond wat aan het downloaden, het ging eerst echt prima totdat het programma begon te haperen en de hele computer traag begon te worden terwijl het CPU gebruik en het RAM gebruik zeer laag waren!
Ik had de computer meteen afgesloten maar toen ik hem aan wou zetten bleef het beeld zwart nadat het Windows logo is geweest, ik de herstel dvd erin gedaan kon wel weer opstarten maar bleef traag
Daarna had ik maar een nieuwe schone Windows installatie uitgevoerd ook geen succes.
Ik had de afgelopen week wel een paar dingetjes aan veranderd, een videokaart en extra werkgeheugen erin geplaatst.
Maar de dagen voor hey probleem liep hij als een zonnetje
Kan iemand me alsjeblieft helpen Ik weet het niet meer

Het is een HP Pavilion m9260 en bestaat uit:
Windows 7 Ultimate 64-bit
Intel Core 2 Duo E8200 2,66Ghz
5GB ram
Geforce 210 Silent 1GB
Laatst bewerkt: