Hallo, ik heb een probleem met mijn PC, eergister viel het scherm af en toe uit maar draaide de pc wel gewoon door, ik zat op Skype en kon gewoon doorpraten etc. Als ik mijn pc resette startte hij gewoon op met beeld etc, nu wou ik hem gister opstarten, alles draaide gewoon, behalve het scherm die bleef gewoon zwart. Ik heb een lampje op mijn beeldscherm wat knippert als het scherm aanstaat (en de PC uit) en als ik dan de PC aanzet hoort het lampje te gaan branden (continue) en hoort er beeld te verschijnen. Dat gebeurd nu helemaal niet meer hoevaak ik hem ook reset.
Ik heb me PC schoongemaakt, 1 van de 2 RAM eruit gehaald enzo, alles opnieuw bekabeld, niks werkt. Nu denk ik dat het ligt aan of me voeding (waarvan de fan gewoon draaid) of me moederboard, maarja moederboard lijkt me beetje onlogisch aangezien ik wel het opstart geluid hoor van windows, en heb ik het gevoel dat ik gewoon alles kan doen met mijn muis enzo, terwijl het scherm zwart is..
Iemand enig idee wat het kan zijn, of het de voeding kan zijn terwijl de fan wel draaid?
Alvast bedankt..
Ik heb me PC schoongemaakt, 1 van de 2 RAM eruit gehaald enzo, alles opnieuw bekabeld, niks werkt. Nu denk ik dat het ligt aan of me voeding (waarvan de fan gewoon draaid) of me moederboard, maarja moederboard lijkt me beetje onlogisch aangezien ik wel het opstart geluid hoor van windows, en heb ik het gevoel dat ik gewoon alles kan doen met mijn muis enzo, terwijl het scherm zwart is..
Iemand enig idee wat het kan zijn, of het de voeding kan zijn terwijl de fan wel draaid?
Alvast bedankt..