Computer reageert op afstandsbedinging televisie

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
ik heb sinds vandaag een nieuwen televisie.

van sony en mijn computer is van Hp.
maar als ik mijn geluid van mijn televisie harden wil zetten dan gaat mijn computer geluid ook harder.

en als ik een ander knopje indruk bijvoorbeeld volgende kanaal gaat mijn pc beeldscherm flikkeren en maakt me computer gek geluidje.

en als ik op televisie uitzetten druk gaat mijn computer in slaap stand.

hoe kan ik dit uit zetten want het is erg irritant.

overigst bij mijn computer zit een afstandbediening maar die gebruik ik zelf niet.

misschien kan je dat in je bios uit zetten? als je die functie toch niet gebruikt??

Hoe doe ik dat ik heb geen verstand van bios.

heb je een extra chip in je pc gebouwd als er een afstands bediening bij zit? ik vind het om heel eerlijk te zijn beetje vaag verhaal. maar wat echt een hele simpele oplossing is is (wanneer het een afstands bediening is met infrarood) gewoon beetje tape over de sensor plakken. maar goed dat is een beetje ver gezocht. in je bios kom je door tijdens opstarten F2 in te drukken (afhankelijk van je moederbord ) F2 is meestal een dell pc.

EDIT:wat ik zo gauw effe van hp website haal is dat je tijdens opstarten F1 of F10 in moet drukken

Laatst bewerkt:
het is een deskop hp pavliton uit 2009 oorspronkelijk zit er wel een afstandsbediening bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan