Computer resetten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je krijgt toch de optie, op welke partitie hij moet? daar kun je kiezen voor een andere partitie, dat doen, maar niet installeren, teruggaan, en de C: kiezen, kun je hem ook formateren, als het goed is.

Of opstarten met een 98 bootdisk, de nondos C: partitie verwijderen, een fat32 aanmaken, stoppen, en opstarten van de XP cd, en hetzelfde als bovenstaande doen, allee er een NTFS partitie van laten maken.

Maar moet ik dan bij het eerste scherm: Doorgaan met installatie, Herstellen doen?

Nee, installeren, als hij vraagt om de partitie te verwijderen, niet doen, anders krijg je een andere schijfletter, dan de C:, als hij aangeeft, dat er twee windows installatie opkomen, doorgaan, als je daar niet de mogelijkheid krijgt, afhankelijk van het type XP, om te formateren, stoppen, en de tweede mogelijkheid uitvoeren, die met een 98 bootschijfje.

Ok, dat zal ik maar eens gaahn proberen dan.

BEDANKT :thumb:

Hij is nu bezig me Kopieeren van andere bestanden ( Op de andere computer natuurlijk) tijdens de setup maar dat had hij vanmiddag ook gedaan. Ik ben niks tegen gekomen van partiers. Ik weet echt niet wat het kan zijn?

Hehe eindelijk het is gelukt. Hartelijk bedankt voor jullie hulp.

Mvg Trupidz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan