Computer Samenstellen (400 euro)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sims
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Sims

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 aug 2008
Een goede vriend van mij wil graag een ipod touch of een computer kiezen. Aangezien ik jullie hulp vaker in heb geroepen, wil ik het weer via deze weg proberen.

Zijn budget is zeer laag, en daarom hoop ik ook of die met dit budget een computer kan kopen.
Zijn doelen is vooral het internet, Msnen, soms een spelletje (waar hij het over had is Race Driver Grid) Maar als dit niet in het budget past dan is het niet erg.
Ook houd hij van wel lekker muziek downloaden. Dus grootte geheugen geeft hij wel een voorkeur aan. En voor de rest dat die een beetje snel is.

Na het zien van jullie samengestelde computers gaat die een keuze maken tussen een nieuwe ipod of toch de computer

Namen hem: Alvast Bedankt

voor 350 euro heb je al een fatsoenlijke pc met vista,
ik heb even een pcbuildertje gedaan dus, maar dan kom je niet uit met beeldscherm, wat voor pc dan ook.

het is wel mogelijk met dit systeempje
eee box

maar voor de snelheid hoef je hier bij niet te gaan. en ik denk dat je die racer ook wel op je buik kan schijven.

zonder besturingssysteem kan je voor 400 euro, zonder scherm e.d., wel een systeem samenstellen wat grid met moeite moet kunnen draaien.
Maar dan moet je dus al een besturingssyssteem hebben liggen.

maar daar zit weer geen windows bij, dus dan ben je nog niet compleet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan