Computer Samenstellen Help my

• Onderwerp starter Onderwerp starter bo-lo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bo-lo

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jul 2004
Wie kan my helpen een goede pc samen te stellen

--------------------------------------------------------------------------------

IK WIL EEN PC EN OM TE GAMEN EN DOWNLOADEN VOOR MUZIEK FILMS ETC..

IK HEB HET VOLGENDE SYSTEEM AANGEBODEN GEKREGEN VAN IEMAND DIE DE PC VAN MIJN BROER EN VADER OOK HEEFT SAMENGESTELD.

Onderdeel Type Bijzonderheden
kast Promedion Zwart/zilver SQ-309 300 watt - 2xUSB front - 1x firewire
FDD 1.44 mb. zwart
moederbord MSI K8T NEO FSR - 800 Hz. - 64 bit - HT incl. sound - GigaLAN
processor AMD Athlon 64 - 3200 - 400 Mhz. 512 Kb - 2200 Mhz + cooler
geheugen 1024 Mb DDR 400 Hz 2 x 512
VGA MSI GF FX5700LE-TD 256 Mb AGP 8 TV-out - DVI
HDD 120 Gb. 7200 rpm S-ATA
DVD-Rom Benq 16x50 DVD zwart
DVD-RW Benq DVD+/-RW 822A zwart (8x) incl. software
Windows XP Home NL
toetsenbord Logitech cordles de luxe met muis
boxen J&S 360 watt

IN PLAATS VAN DVD WRITER GEWOON CD WRITER EN MET MONITOR 17 INC 1350 EURO ZONDER MONITOR EN MET DVD WRITER 1250 EURO IS DAT EEN GOEDE PRIJS OF NIET?? EN IS HET SYSTEEM GOED ??

de prijs valt best wel mee, alleen vind ik het raar dat een beeldscherm+verschil cd <-> dvd-writer maar 100€ is....normaal kost het beeldscherm appart al meer dan 100€.

voor de rest kan er beter iemand die er wat meer van weet je nog wat uitleg geven maar ik denk dat je met je 64bit processor niet veel bent als je er windows XP home op installeerd, deze ondersteund volgens mij geen 64-bitprocessors waardoor de pc maar op 32bit zal werken...

Voor een game-systeem voldoet bijna je hele lijst, met uitzondering van de videokaart. Dat is echt een middenmotertje die neigt naar low-end. Ga voor een Ati 9800pro kaart, die momenteel voor minder dan €200,- te krijgen is. Een alternatief is een Geforce FX 5950.

op zich is het wel leuk wat je uitzocht maar als GAMEN je hoofd doel is dan raad ik je aan met de oog op de toekomst neem minimaal een 3000+ en wat het belangrijkste is van alles is je videokaart!!!!
zelf heb ik de radeon 9800 pro die zijn op dit moment niet meer zo heel duur echt een aanrader
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan