computer slaat af

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikefreak

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2005
Berichten
18
Iedere keer als pc opstart eerste keer, dan valt hij 8 keer uit achter elkaar. Soms meer, soms minder. Als hij eenmaal in windows is valt hij dus steeds uit, daarna blijft hij aan voor ongeveer 20 minuten waarna die nog 1 keer automatisch reboot, en als hij het dan eenmaal doet. als de pc ergens anders staat zonder de bij behorende randapparatuur valt hij niet uit, voeding is al vervangen en stroom is zeker weten constant zonder problemen, geen virussen, drivers gecheckt. Wat kan het probleem zijn en wat zou er een oplossing voor zijn?? Het is dringend dus ik hoop op een spoedige reactie.
 
mikefreak zei:
Iedere keer als pc opstart eerste keer, dan valt hij 8 keer uit achter elkaar. Soms meer, soms minder. Als hij eenmaal in windows is valt hij dus steeds uit, daarna blijft hij aan voor ongeveer 20 minuten waarna die nog 1 keer automatisch reboot, en als hij het dan eenmaal doet. als de pc ergens anders staat zonder de bij behorende randapparatuur valt hij niet uit, voeding is al vervangen en stroom is zeker weten constant zonder problemen, geen virussen, drivers gecheckt. Wat kan het probleem zijn en wat zou er een oplossing voor zijn?? Het is dringend dus ik hoop op een spoedige reactie.

ik denk zelf aan lekkende elco's die voor instabiliteit zorgen... Heb je nog garantie op je moederboard?
 
hij zegt dat mijn BSOD drivers niet juist zijn en dat hij een bepaalde versie moet hebben en ik had gekeken welke hij moest hebben en welke ik heb en die versies zijn precies hetzelfde en overschrijven met dezelfde heeft ook geen zin... hij blijft die dingen doen....

wat kan ik doen
 
mikefreak zei:
Iedere keer als pc opstart eerste keer, dan valt hij 8 keer uit achter elkaar. Soms meer, soms minder. Als hij eenmaal in windows is valt hij dus steeds uit, daarna blijft hij aan voor ongeveer 20 minuten waarna die nog 1 keer automatisch reboot, en als hij het dan eenmaal doet. als de pc ergens anders staat zonder de bij behorende randapparatuur valt hij niet uit, voeding is al vervangen en stroom is zeker weten constant zonder problemen, geen virussen, drivers gecheckt. Wat kan het probleem zijn en wat zou er een oplossing voor zijn?? Het is dringend dus ik hoop op een spoedige reactie.

Wat is je merk, type, serienummer van je comp, moederbord, etc.
Welke randapparatuur zit er NIET in als je computer NIET uitvalt?
 
merk en serienummer weet ik allemaal niet.... het is namelijk voor een vriend van me en hij zegt dat de randapparatuur printer en scanner is die er dan niet aan zitten... ja en speakers en headset...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan