computer sluit automatisch uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraster

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2012
goedenavond,

ik zit met een probleem met mijn computer, mijn computer sluit zichzelf automatisch af na een poosje gebruiken
de eerste keer kan ik nog klikken op annuleren maar daarna zet de computer zich meteen zelf uit en probeert zichelf opnieuw op te starten maar dat lukt niet altijd omdat de pc dan meteen uitviel.
eerst dacht ik aan oververhitting dus heb ik programma genaamd "speedfan" gedownload om te zien hoe warm de processor werd dat was tegen de 60 graden zonder iets te doen met stock koeler, dus toen heb ik er een heatsink opgezet en ik zag dat ik met gamen tot max 55 graden maar aan liep dus dat kan het probleem niet zijn.
het kan ook geen virus zijn want ik heb mijn hardeschijf op dit moment in een andere computer zitten zodat ik gewoon alles heb.
weet iemand een oplossing hier voor?

ik heb:
besturingssysteem: windows 7 home 64bit
processor: intel 15-750 quadcore
cooler: eerst stock toen probleem was vervangen met: artic cooling freezer xtreme rev.2
moederbord: msi p55-gd55
videokaart: club 3d radeon hd5770 1024mb
ram geheugen: geil 2x 2gb 1333mhz ddr3 uitgebreid terwijl dit probleem was met: corsair vengeance 2x 4gb ddr3 1600mhz
voeding: coolermaster 550watt eerst toen dit probleem er was vervangen door coolermaster 750watt
hardeschijf: 1x samsung 1tb 7200rpm 1x samsung 1tb 5200rpm

Heb je ook in de Windows logboeken gekeken of er iets over vermeld staat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan