Computer sluit elk halfuur af!

Status
Niet open voor verdere reacties.

kasu2503

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Berichten
6
Hoi,

Ik zit met een enorm vervelend probleem.
Mijn computer start wel normaal op, maar na ongeveer een halfuur, krijg ik plotseling dit::eek:
1362141.html



Ik druk vervolgens op niet verzenden. Ik sla vervolgens alles op, want ik weet wat komt... En dan komt dit::shocked:
1362151.html


Hij start hierna gewoon weer op en dan begint na een halfuur weer alles opnieuw!

Kan a.u.b. iemand mij helpen?:confused:

Dankjewel!!!!

kasu

Specs: Windows XP (SP3), Pentium III 1Ghz, 446MB RAM, nVidia Vanta/Vanta LT (16MB) grafische kaart, geen internetaansluiting (ik zit nu op iemand anders pc...)
 
Laatst bewerkt:
Vreselijk irritant!

Als ik jou was, als je die melding krijgt:

Wegklikken

CMD starten, typ dan: shutdown -a

Dan zal het afsluiten als het goed is geanuleerd worden... Moeilijk om elk half uur te doen.
Maar zo heb je wel meer tijd om uit te zoeken wat het precies is :thumb:
 
Maar, als ik het wegklik komt automatisch die melding dat hij binnen de minuut afsluit.

En hoe start je CMD? (sorry,ik ben slecht)

ksu
 
Maar, als ik het wegklik komt automatisch die melding dat hij binnen de minuut afsluit.

En hoe start je CMD? (sorry,ik ben slecht)

ksu

Slecht is niemand.

Dat doe je door: Start » uitvoeren » cmd
typ dan in dat veld: shutdown -a
wanneer je die melding krijgt.
Kun je hopelijk weer een half uurtje verder! :thumb:
 
Volgens mij heb je ooit virus gehad. Misschien heb je die nu nog start al je virus scanners misschien heb je een worm en das niet handig.
Of misschien is je win32 beschadigt. En dat is dus niet fijn. In dat geval kan je beter je computer opnieuw installeren.
 
Volgens mij heb je ooit virus gehad. Misschien heb je die nu nog start al je virus scanners misschien heb je een worm en das niet handig.
Of misschien is je win32 beschadigt. En dat is dus niet fijn. In dat geval kan je beter je computer opnieuw installeren.

Dat is nogal drastisch.
 
Het probleem zit zich precies in de Windows mappen.

De XP cd kan je gebruiken om de herstelprocedure te gebruiken.

Hoe lang doet het probleem zich al voor? Systeemherstel kan een oplossing zijn.
 
Ok, ik denk wel dat ik iemand ken die de cd heeft;

systeemherstel heb ik ook geprobeerd maar dat werkte niet, raar want bij eerdere dingen heb ik dit probleemloos kunne gebruiken.

als ik met AVG 8.0 de hele zooi afscan en hij vind iets, kan het dan niet worden opgelost?

ik installde een gekopieerde versie van jedi knight academy voor dit begon, werkte niet en dus gedeinstald, ligt het miss hier aan?

thx

Kasu
 
sorry, ik vergat te vermelden hoelang dit al duurt, wel, vorige week dinsdag, kreeg ik het voor het eerst, ik was gewoon met word, photoshop CS2 en de explorer voor mijn pc en documenten en zo bezig.

thx

Kasu
 
Waarom zou hij een worm hebben???

Lijkt me sterk.

Als hij nou gewoon slim is en er snel vanaf wilt zijn gewoon je belangrijkste bestanden backuppen en opnieuw installeren die handel! :thumb:
 
dankje voor alle reacties!
ik probeerde de truc van Henderik met cmd en dit werkte, ik zal vragen aan iemand die ik ken om de cd van XP te lenen, hij hoeft maar een paar maand meer mee te gaan, want ik ben toch van plan een nieuwe te kopen...
 
dankje voor alle reacties!
ik probeerde de truc van Henderik met cmd en dit werkte, ik zal vragen aan iemand die ik ken om de cd van XP te lenen, hij hoeft maar een paar maand meer mee te gaan, want ik ben toch van plan een nieuwe te kopen...

Mooi dat hij werkte.
Inderdaad maar even opnieuw installeren.

Succes. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan