crash
Verenigingslid
- Lid geworden
- 16 aug 2001
De Moderator heeft die gesloten, omdat twee topic's aanmaken over hetzelfde probleem niet toegestaan is. Als je in een topic na een paar dagen geen reactie meer hebt, kun je zelf daar een reactie in plaatsen. Zo komt je topic weer onder de aandacht.Ik baal er ook van de die moderator mijn topic heeft gesloten bij hardware > hardware overige.
Dat ging namelijk ook over het probleem en ik had die geopend omdat ik hier geen antwoord kreeg.

Ik heb de antwoorden nu hier in deze topic erbij gezet. Door het tijdsverschil staan deze nu er tussen. Je zal dus even terug moeten lezen hier in deze topic.
We werken al jaren op dezelfde manier wat het sluiten van topic's betreft. Veel al na een misbruikmelding. Je kan elke moderator gewoon bereiken via E-mail. nicknaam@helpmij.nl in mijn geval wordt het dan crash@helpmij.nlGeen moderator die zomaar een forum sluit en dan ook nog de verkeerde omdat niet de moeite neemt om te kijken waar het topic thuis hoort.
Ik zeg al vanaf het begin dat dit een hardware probleem is, wat doet die man, het juiste topic sluiten waar 5 reply's waren in de hardware sectie. Juist de mensen die daar reageerden zie ik niet in dit topic terug maar die kwamen wel met dingen waar het eventueel aan kon liggen. Het topic (deze dus) waar op dat moment geen reply's waren laat die open.![]()
Laatst bewerkt: