computer sneller maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander_rulez

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Ik heb een nogal slome computer en nu ga ik vanmiddag toevallig naar de computerbeurs dus ik dacht... kan ik hier even vragen wat ik het beste kan kopen (wat niet te duur is) om mijn computer toch wel heel wat sneller te laten gaan...
het ligt niet aan te weinig GB ofzo want ik heb 120GB en nog maar 20 GB gebruikt.
ook heb ik alle spyware en andere troep weggehaald met een programmaatje.
dus wat kan ik het beste kopen om mijn computer toch behoorlijk wat sneller te laten gaan?

Meer geheugen, andere processor, eventueel een betere videokaart voor het gamen.

het gaat niet om het gamen dus een betere videokaart hoef ik niet... maar wat kan ik het beste kopen een andere proccessor of meer geheugen?
- wat is duurder?
- wat maakt het meeste verschil in snelheid?
- hoeveel geheugen raad je me aan en zijn er ook nog verschillende soorten die niet op alle computers passen ofzo?

Hoi ,

Wat heb je nu voor moederbord en processor en geheugen?

Modag

Lijkt me eerst verstandiger dat je de systeem eisen die je nu hebt even vermeld, dan is het makkelijker te adviseren voor het zelfde geld heb je een pent 2 bij wijze van spreken, dan is er maar één advies gewoon alles vernieuwen.

Mooi en wat nog meer zoals
Welke pent 3 hoegroot
Wat voor moederbord
Videokaart hoeveel mb
Interngeheugen wat voor soort hoeveel mb
enz.

Hoi,

het zou toch makkelijk zijn als zou weten welk moederbord en hoeveel Mb geheugen je hebt en misschien nog wel je processor ?

Modag

Sorry sjj was me net voor.

Download even EVEREST kun je het even rustig bekijken wat er allemaal in zit.:D :thumb:

Geplaatst door crash

Everest is de opvolger, helaas tegenwoordig minder uitgebreid, dan Aida32.

Nou, volgens dit pdf'je kan Everest juist meer dan Aida32.
Ik blijf toch Aida32 gebruiken want dat vreet minder geheugen bij mijn weten, en zo groot zijn de voordelen nou ook weer niet ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan