computer springt zomaar uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

berehap

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2005
ik wou ff op enter en toen sprong de pc zomaar uit, en nu wil die helemaal niet meer aan, wat is dit voor een probleem?? wat is er dan stuk in de computer??

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
als hij geheel geen reactie geeft,zul je moeten denken aan een voedig die kapot is,of een harde schijf die het begeven heeft

maar als de hardeschijf kapot is, wil de computer toch nog wel aan??:confused:

lijkt mij dan wel de voeding, want de draden gaan naar de voeding toe

Inderdaad,als de harde schijf kapot is!zal de pc nog wel aan springen,maar niet doorstarten,als hij inderdaad geheel geen leven geeft zal het waarschijnlijk je voeding zijn.
Of het kan ook zijn dat je moederboard stuk is,dan geeft hij ook geen leven meer............

maar op het moederbord zag ik een heel klein lampje, die brandde nog wel toen er stroom op stond, en ook als ik op de aanknop druk, dan zie je als je heel goed kijkt het lampje 1x branden (is nog geen seconde)

dus waarschijnlijk moet er een nieuwe voeding in gezet worden?

Als de voeding stuk is!zal de ventilator ook niet meer draaien,dus als je geen windstroom voelt kun je er van uit gaan dat de koeling stuk is.
Maar hiermee heb je nog geen zekerheid,ik hoop voor jou dat dan het probleem opgelost is.

die ventilator draait zowiezo niet meer omdat pc ook niet meer aanwil

maar ik heb mn vader gebeld, die zal hem vandaag gaan wegbrengen, en ik mag hopen dat de hdd nog goed is want staan hele verslagen van mij op:(

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan