computer staat stil

Status
Niet open voor verdere reacties.

anjager2

Gebruiker
Lid geworden
16 mrt 2008
Als ik bezig ben op de computer staat vaak alles stil Ik moet dan Taakbeheer openen en het desbetreffende programma, waar ik mee bezig ben, activeren. Dán doet-ie het weer een tijdje. Ook wanneer ik er even af ben en weer terug kom, staat-ie stil. Ik ben al twee keer naar de winkel geweest die mijn computer in elkaar gezet heeft. De ene keer wordt er gezegd dat mijn videokaart niet op zijn plaats zit en de andere kaar wordt er gezegd dat ik extra programma's (die niet relevant zijn) eruit moet halen en nadat hij een dag in de winkel heeft "gedraaid" zeiden ze mij dat er niets aan de hand was. Ik heb zoveel mogelijk niet relevante programma's eruit gehaald (geen hardware hoor) maar daar ligt het niet aan. Ik heb al diverse forums benaderd, maar niemand schijnt een oplossing te weten. Mocht er een oplossing of een diagnoze zijn, graag een reactie.
:shocked:Gr. Anjager

Is het de HELE computer dat is vast gelopen of alleen het programma?

Laatst bewerkt door een moderator:
Heel zelden kan ik er niets meer mee doen en dan moet ik de computer uit zetten met de knop. Maar "normaal" staat niet de hele computer stil, maar de programma's die dan open staan en waar ik in werk. Soms één, soms twee of meer programma's.

Heel zelden kan ik er niets meer mee doen en dan moet ik de computer uit zetten met de knop. Maar "normaal" staat niet de hele computer stil, maar de programma's die dan open staan en waar ik in werk. Soms één, soms twee of meer programma's.

Kijk eens naar de temperaturen in je BIOS. als je PC vastloopt. zet de pc uit. en weer aan. druk dan op F10 of DEL, en zoek de temperaturen. kijk eens hoe hoog de CPU en de Videokaart zijn. (videokaart = GPU)

Kijk eens naar de temperaturen in je BIOS. als je PC vastloopt. zet de pc uit. en weer aan. druk dan op F10 of DEL, en zoek de temperaturen. kijk eens hoe hoog de CPU en de Videokaart zijn. (videokaart = GPU)

Ik heb de computer opnieuw gestart en op F10 geklikt. Geen respons. Ook niet Op DEL. Toen gekeken in figuratiescherm, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.

Ik heb de computer opnieuw gestart en op F10 geklikt. Geen respons. Ook niet Op DEL. Toen gekeken in figuratiescherm, maar ik weet niet waar ik moet zoeken.

Kijk eens goed wat je als eerste krijgt als je de pc opstart. welke toets je kan indrukken.

Kijk eens goed wat je als eerste krijgt als je de pc opstart. welke toets je kan indrukken.

Elke toets behalve de F-toetsen, die reageren niet, tenminste niet diegene die ik moet indrukken, zoals de F10 of DEL. De overige toetsen heb ik nooit geprobeerd.
Als je antwoord, kan ik dan morgen reageren want ik ga nu slapen. Gr. Anjager

Elke toets behalve de F-toetsen, die reageren niet, tenminste niet diegene die ik moet indrukken, zoals de F10 of DEL. De overige toetsen heb ik nooit geprobeerd.
Als je antwoord, kan ik dan morgen reageren want ik ga nu slapen. Gr. Anjager

Heb inmiddels via Everest Home de temperatuur kunnen vinden (maar niet met F10 of DEL hoor). Temperatuur van CPU = 33 graden Celsius oftewel 91 graden Fahrenheit. Heb je hier wat aan? Lijkt me niet, temperatuur is goed, toch?
GPU kan ik nergens vinden. Waar????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan