Computer staat vast en reageert soms niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quavic

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2010
Hoi,
Ik heb nu all een poosje een computeren hij deed het altijd goed, maar nu een week geleden ongeveer loop hij de heletijd vast.
Als ik even van de pc weg ben, bij het opstarten, en bij het spelen van games, dit is heel ieritand waneer ik bezig ben met iets en daar 4 uur mee bezig was, valt de pc uit (***@%#)
hij is NIET warm en ik snap er eigenlijk niks van.

Windows 7
1 GB RAM
2.0 Ghz processor
ATI HD 2600 XT Video kaart

Kunne jullie mischien helpen?

Je zegt hij is niet warm, hoe en waarmee heb je dit gemeten en in welke toestand (idle of stressed)

Heb je al eens gescant op virussen en/of spyware?

Schoon je de pc wel eens op met bijvoorbeeld ccleaner?

nouw, ik heb er bijna helemaal niks op, ik had hem laatst geinstaleert omdat ik toen ook al dat probleem had, ik heb mischien net 15/20 GB gebruikt

Na de installatie ook netjes al je drivers geinstalleerd?

Ik weet niet welke drivers ik allemaal nodig heb..
Ik heb alleen mijn video kaart driver van ATI geinstalleerd. moeten er dan ook nog andere bij?

Nu zal windows 7 zelf al een boel driver hebben geinstalelerd, maar kijk toch even in apparaatbeheer of je daar vraagtekens ziet.

Tevens zou een driver update geen kwaad kunnen en al je drivers staan op de website van de fabrikant van de computer.

Verder heb ik nog geen duidekijk antwoord op de vraag waarmee je de temperatuur hebt gemeten.

Hoe en waarmee heb je dat gemeten dan?! Dat is waar ik naar vraag.

En ook nu geen antwoord op de vraag of je vraagtekens/uitroeptekens hebt in apparaatbeheer.

We willen graag helpen, maar dan hebben we wel volledige antwoorden op alle vragen nodig. Wij kunnen vanaf onze pctjes niet in die van jou kijken...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan