Computer start maar geen beeldscherm :(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Khawer

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2012
Goededag,

Ik heb een probleempie: De computer start op maar ik krijg geen beeld te zien :( kan ook niet in de bios wat doen komt echt TOTAAL niks op scherm :S...
ik heb alles geprobeerd maar lukt maar niet..ik heb met VGA & HDMI kabel geprobeerd maar lukt maar niet :( ....die kabels werken wel perfect heb met een andere pc aangesloten en het werkt perfect...
HIer nog paar details:

Voeding: OCZ500MXSP 500WATT
CPU Cooler: cooler master Hyper 412S
Moederbord: ASUS P5G4I1-M
Geheugenkaart: Corsair 2GB

PLZZZ HELP ME :(:(:(:(:(:(:(:(:(

kn iemand maybe paar hints geven aan wat het maybe kan liggen? :S

Haal alles stekkers er eens uit en houd de aan/uit knop 1 minuut ingedrukt,sluit alles weer aan en probeer het nog eens.
Heb je hiervoor al klachten gehad bijv.uitvallers,rare beelden/strepen op je scherm?

Heb je de mogelijkheid om er een andere videokaart in te zetten om te proberen?

beeldscherm nog even geprobeerd bij een andere pc?kan ook je beeldscherm zijn he.

Laatst bewerkt:
Haal alles stekkers er eens uit en houd de aan/uit knop 1 minuut ingedrukt,sluit alles weer aan en probeer het nog eens.
Heb je hiervoor al klachten gehad bijv.uitvallers,rare beelden/strepen op je scherm?

Heb je de mogelijkheid om er een andere videokaart in te zetten om te proberen?

beeldscherm nog even geprobeerd bij een andere pc?kan ook je beeldscherm zijn he.

Ik heb gewoon al die onderdelen zelf gekocht wou zelf een x bouwen (en alles heb ik gewoon nieuw gekocht) alleen had ik een jaar geleden die moederbord gekocht en bewaard want ik ging voor stage naar buitenland maar dat maakt toch niks uit dat het een jaar niet hebt gebruikt? want het lag gewoon alleen in een nieuwe cooler master behuizing wat ik toen ook nieuw had gekocht. eergister heb ik dus Voeding, geheugenkaart en cpu cooler gekocht..

Maar ik krijg maar nix op me scherm :S .....wel gaan die fans draaien als ik de computer start.....en als ik de powerplug erin stop dan brand er een lichtje op me moederbord...wat kan er mis zijn?

Waarschijnlijk start je pc wel op maar is mss je video chip kapot.

Laatst bewerkt:
heey het start weer :s iki had WEER effe alle kabels eraf gehaald en weer erop gezet en werkte :S ....

maja HEEL ERG BEDANKT :D yeeeaaahhhhhhhhhhh!!! ...nu weer verder klusse *-*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan