computer start niet door....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arthur1982

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2009
Hallo!

Ik heb de laatste tijd erg veel problemen met de computer. Het grootste probleem is dat deze niet doorstart. Ik moet de computer 8 keer opnieuw opstarten voor deze windows opent. Hij loopt dan vast bij het loopbalkje van XP. Ik heb een niet legale versie (lijkt me niet dat dat de oorzaak kan zijn), bij msconfig heb ik alles uit staan en heb alle virus- en spyware programma´s op los gelaten, zowel in het veilige modus als de normale.

Wat kan er mee aan de hand zijn?

Ik hoor het graag van jullie!

Groetjes,

Arthur

eigenlijk mogen we je niet helpen met een illegale versie maargoed... zo aan je ogen te zien lijk je betrouwbaar:p

er kunnen meerdere verklaringen voor zijn...

je hard disk kan een fout of bescahdiging hebben
er kan een systeemfout in je windows zitten ( beschadigde installatie )
of de klassieke oude Virus

probeer even in veilige modus een herstelpunt te pakken en uberhaupt kijken wat er gebeurd in veilige modus

Dit probleem heb ik ook gehad. Maar dan met een legale versie van Windows Vista.
Ik hoefde dan niet 8x opnieuw op te starten, maar het balkje bleef zeker 5 min hangen.

Wat bij mij het probleem was:
1 van mijn harde schijven was beschadigt.

Oplossing:
HP opgebeld, en gratis een nieuwe toegestuurd gekregen. Daarna werkte alles weer perfect ;)

Dit zal bij jou iets minder makkelijk gaan omdat je een illegale versie hebt ...

Laatst bewerkt:
sorry crash maar ik geef geen illigale dingen uit of wat dan ook en ( no offence) als hij enit gezegt ahd dat ut een illegale versie was er zo goed als niks verandert aan eht probleem daar hadden we pas achter gekomen als ik had gezegt bel even naar ut bedrijf te bellen

dus sorry je heb gelijk hoor maar tog ...

Ik heb het systeem hersteld, maar bood geen soelaas... Maar op het moment van opnieuw opstarten is alles geen probleem, dan start hij meteen door... Lijkt wel een diesel die eerst opgewarmd moet zijn? Ik kan dus wel eventueel de installatie nogmaals uitvoeren en dan repareren? Behoud ik dan gewoon alles?

Alvast bedankt!

Groet,

Arthur

als je windows opnieuw installerd ben je alles kwijt maak dus eerst even een back upje van je bestanden en probeer ut dan

ok duidelijk, maar is dat ook met repareren? Dus de schijf erin en repareren aanklikken? Behoud ik dan wel alles? Ben niet zo erg goed met computers, vandaar..... :confused:

ik zou eerst proberen een andere voeding erin te zetten en dan opniew starten voor je gaat repareren of herinstalleren

heb je al gebroeert al je overbodige hard waren even los te koppelen zoals muis netwerk stekkers bluetooth enzovoort?

Heb ik ook gehad op Windows VISTA.
De oorzaak was dat ik niet genoeg plaats had op mijn hardeschijf.

Nou, ik heb mijn computer compleet schoon gemaakt met jullie links. Daar kwam veel troep uit haha! Hij is nu een stuk sneller, althans sneller als voor de post :thumb: Maar het is ook wel een oud beestje hoor...

Dank voor jullie reactie´s!

Groetjes,

Arthur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan