Computer start niet goed meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.
een asrock ConRoe1333-D667 R3.0 , maar hoe doe ik dat dan?

Laatst bewerkt:
Ik heb hem niet zelf geflasht, dus zeker weet ik het niet, maar volgens mij staat daar onder aan de pagina iets over bios update.

Ik heb hem niet zelf geflasht, dus zeker weet ik het niet, maar volgens mij staat daar onder aan de pagina iets over bios update.

Das de standaard bios, die er al vanaf het begin op stond...
Maar ongedaan worden is volgens mij niet mogelijk bij deze moederborden...
Dat wordt waarschijnlijk een nieuwe.

mobo of bios chip?
Bioschip kan je niet zelf vervangen. (of je moet heeeeel handig zijn.... en zelfs dan zeg ik het met een hoop twijfels..)
En laten repareren gaat te veel geld kosten. Of het moederbord moet nog vrij nieuw zijn?

Waarom heeft die vriend de bios willen flashen? Had je al problemen?

1. Het moederbord is nog vrij nieuw, hoeveel zou dat ongeveer gaan kosten?
2. Ja , ik had problemen, ik had extra RAM bijgeplaatst dat hij niet herkende.

Tja. Proberen op de garantie te spelen. Maar ik zeg erbij dat dit niet helemaal eerlijk is.
Je hebt zelf de bios-update gedaan (althans: jij hebt het laten doen, maar niet door een vakman) en dat valt buiten garantie.

Ik denk dat een winkel het moederbord op stuurt naar Asrock en daar komen ze er snel achter dat een bios-update de oorzaak is. Maar misschien herstellen ze het voor je.

Kreeg je nog rare meldingen tijdens de flash?

Weet ik niet, ik was er niet bij.
Maar als ik op de garantie speel en ik ga terug naar de winkel (Het is een losstaand moederbord, ingebouwd in een Acer Aspire SA90 waarvan het moederbord kapot was gegaan) zouden ze het dan vervangen?

Weet ik niet, ik was er niet bij.
Maar als ik op de garantie speel en ik ga terug naar de winkel (Het is een losstaand moederbord, ingebouwd in een Acer Aspire SA90 waarvan het moederbord kapot was gegaan) zouden ze het dan vervangen?
ik zou niet zeggen dat je je bios hebt geflashed....
Dan heb je een kans.
Eerlijk is het alleen niet.

Ok, dan doe ik dat, en er is zoveel niet eerlijk tegenwoordig.

p.s. Ik ben pas 15 en heb weinig geld, dus ik kan me niet zomaar een nieuw mobo veroorloven.:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan