computer start niet, help plz

Status
Niet open voor verdere reacties.

sdbode

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2014
hallo,
ik heb een probleem met mijn computer, en ik weet niet wat ik moet doen.
mijn computer start op maar blijft hangen op een zwart scherm20140415_153931.jpg, ik weet niet wat dit is en hoe ik dit moet oplossen maar vanaf hier blijft ie hangen. alvast bedankt voor de hulp

groet
Sebastiaan

:confused: Je kan nu opnieuw proberen PC Her-starten en, voordat hij aan zou komen, herhaaldelijk je moet op F8 typen zodat je komt in keuze menu, en in die gekregen menu Laatste bekende juiste configuratie proberen
kiezen .....en laat maar dan herstarten ...

Laatst bewerkt:
pc werkt nog steeds niet

hallo,
ik heb geprobeerd om herhaaldelijk op f8 te typen maar dan doet de pc niks. ik zie ook geen opties staan met f8
de enige die ik zie die ik kan gebruiken zijn f2= setup f12= boot menu en f4 = raid utility
ik heb f4 geprobeerd maar daar kan ik geen optie vinden die dat kan doen. ik heb in het bootmenu wel een optie gevonden om alles naar fabrieksinstellingen terug te zetten.
ik heb dit gedaan, en dit probleem deed zich niet meer voor, maar er kwam een andere voor terug. Nu blijft ie hangen nadat hij zegt dat AHCI bios not installed. wat moet ik hier doen?

:( Nu kan je volgende proberen
PC uitzetten ongv. half uurtje ( ! van belang ! ) ook stekker van modem, .... en na half uurtje opnieuw aanzetten mocht die fout nog steeds aanwezig te zijn,
boot maar dan vanaf windows CD, en via windows CD ( ook van belang ! ) kan je proberen systeem-herstel uit te voeren, en dus als die lukt kies maar een paar dagen terug te gaan .
:( Mocht zo ook niet lukken, ...ben bang dat je echter windows opnieuw installeren moet :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan