Computer start niet meer door!!!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kain
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kain

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2010
hallo helpende handen,

Ik heb een groot probleem!
Mijn computer start niet meer door naar windows 7.

als ik hem opstart gebeurt er dit:

Knipsel.jpg

Knipsel.jpg

Knipsel.jpg

Hierna start de pc weer opnieuw op en begint hij opnieuw

ik heb de pc gekocht in zomer 2010 en zo'n 2,5 jaar gebruikt.
toen heb ik hem aan mijn broertje gegeven, maar hij heeft hem maar tijdelijk gebruikt omdat de videokaart kapot was.
nu wil ik voor assassin's creed unity deze pc weer gebruiken zodat ik mijn laptop voor school en werk kan gebruiken.
ik heb al een nieuwe videokaart besteld maar nu kwam ik er gisteren achter nadat ik de pc had schoongemaakt dat mijn pc niet meer opstart.

De pc heeft al meer dan een jaar niet gedraaid en geeft nu deze schermen.

de pc heb ik gekocht met vista maar heb er later windows 7 opgezet

Weet iemand een oplossing en kan hij of zij mij helpen??

Hartstikke bedankt!!
Kain

Laatst bewerkt:
:confused: dit fout code 0xc000000e is mij niet echt bekend :confused:

Volgens mij ( denk ik of vermoed ik ! ) dat hier over niet op goede manier geinstaleerde windows 7 gaat ofzoiets ..

Hier kwam ik tegen mogelijke oplossing voor zoiets ( ALS jij NIET installatie schijf hebt ! ) ..
Mocht TE-ingewikkeld blijken, volgens mij helpers hier weten ze ook betere hulp-link, i.v.m. windows opstart/ herinstallatie / herstel of reparatie CD-tje ..

KLIK -->> https://sites.google.com/site/computertip/opstartprobleemwindows <<-- Lees maar tip aandachtig !

Laatst bewerkt:
ik heb de download op de cd gezet en vervolgens een aantal keren proberen te starten maar ik krijg nog steeds dezelfde schermen ook als ik het via boot menu probeer.

:( Wat bedoel je via boot menu en wat je via Bios boot-menu gedaan hebt ?

Opstarten.jpg <<--Staat bij jou zo ingesteld als volgorde wel ??

En vertel maar ietsjes meer wat allemaal zie je daar welke gebeurtenissen zijn, of je ook bepaalden waarschuwingen ziet of helemaal niets ?? :(

verder heb ik eigenlijk geen informatie

ik denk misschien dat ik windows opnieuw erop moet zetten

ik bedoelde het BIOS SETUP menu als dat zo heet

bij mij staat er dan dit:

Knipsel.jpg

Knipsel.jpg

de rest blijft hetzelfde als de afbeeldingen in mijn eerste bericht

Oke zie ik dat bij jou toch opstart volgorde via CD-Rom goed staat :thumb:

Maar je hebt nergens aangegeven dat jij windows-installatie CD hebt :( en nu vertel je me dat windows opnieuw erop je moet zetten ? hoe bedoel je dat heb je windows installatie schijf wel ?
In dit geval alles dat wat je gedaan hebt overbodig was, en je kon ( en je kan nog ) ook reparatie of opstart-reparatie via origin. jouw eigen installatie schijf doen ..

En hoop ik ALS je inderdaad windows schijf hebt dat die niet op een DVD schijf is :( ....... omdat jij alleen maar CD-Rom hebt klopt toch ??

Laatst bewerkt:
okee dat is mooi,
maar de installatie schijf heb ik niet iemand heeft een keer vista voor mij eraf gehaald en windows 7 erop gezet en nu werkt het niet meer.
maar ik denk dus zoals jij al had gezegd dat windows niet goed is geïnstalleerd en dat ik dat dus opnieuw moet doen.

:confused: Misschien dan die iemand wie heeft jou windows 7 geïnstalleerd heeft, kan je dan helpen ?

En misschien is toch alleen maar opstart reparatie nodig en geen her-installatie, hoe dan ook dit kan je wel als je eigen windows schijf in je handen hebt, in deze geval dat is jouw vriend of zoals jij zei iemand dat bij jou geïnstalleerd windows 7 heeft ..:(

ik ga gewoon windows 7 regelen en dan kijken of het werkt

bedankt voor al je hulp!!

groetjes

Als iemand anders nog een oplossing weet laat het maar horen ;)

:d graag gedaan, en het is jammer echt dat je nu geen die schijf hebt :(

Let Op ! als jij nu in deze PC alleen maar CD-Rom hebt ( klopt ? :( ) dat je windows ook op CD schijf krijgen zal en geen DVD schijf, of je moet ook als je dat kan, een DVD-Rom extra inbouwen ?

Misschien is ook handig dat je deze tips nakijkt ? -->> http://www.megadownloads.nl/handleiding/computer_start_niet.html

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan