Computer start niet meer na recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

computer10

Gebruiker
Lid geworden
24 jun 2010
Hallo,

Heb gisteren een recovery uitgevoerd met ghost 2003, maar nu start mijn computer niet meer op.
In mijn computer heb ik een c en een d schijf. Bij het herstellen moet je dan partition kiezen om c schijf te kunnen herstellen, zodat je d schijf blijft zoals het was. Nu heb ik ipv van partition de optie disk gekozen en lijkt mijn d schijf verdwenen. (ipv local--> partiotion --> from image heb ik local--> disk --> from image gedaan) Zie bijlage. Als ik nu de computer wil starten dan slaat hij constant uit en start weer opnieuw op bij het scherm waar je de mogelijkheid hebt om in je bios te komen.

Weet iemand hoe ik mijn computer weer gestart kan krijgen? :confused:

Ik heb ee laptop van Acer met Vista erop.

Bijlagen

• CCF24062010_00000.jpg
    CCF24062010_00000.jpg
    95 KB · Weergaven: 76
Helaas heb ik die mogelijkheid niet. Als ik bij het opstarten op F5 druk kan ik alleen maar kiezen uit start u computer in Vista op

Tijdens het opstarten de toetscombinatie Alt + F10 gebruiken zou je met het recovery menu van Acer moeten brengen.
Dan kan je via de verborgen hdd partitie je laptop recoveren

Ik heb geprobeerd in de alf f10 menu te komen, maar dat lukt niet, terwijl D2D recovery in het Bios menu op enabled staat.

Dan heb je waarschijnlijk ook jerecovery partitie om zeep geholpen.

Dus: opstarten vanaf een Windows dvd en opnieuw installeren

Ik heb de computer opgestard via dvd (vista) en daar kon ik de optie kiezen zoek naar oorzaak voor het startprobleem.
Deze heeft zich vanzelf herteld en mijn computer start nu de hele tijd zonder problemen.

Als ik in mijn computer (map) kijk zie ik dat ik inderdaad maar 1 schijf heb (C) en de d schijf is weg. Nu krijg ik bij mijn startscherm ook gelijk de melding dat de computer de d schijf niet meer kon vinden.

Nu denk ik dat ik gewoon weer een d schijf kan aanmaken en dan zijn alle problemen opgelost?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan