computer start niet meer op door virus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

badrangedb0y

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2009
Ik was iets aan het downloaden, wat ik dus achteraf beter niet had moeten downloaden. Ik kreeg allemaal meldingen dat ik een virus had, dus ik probeerde het te verwijderen maar ze bleven maar opnieuw komen, opeens valt me computer uit, ik probeer hem opnieuw aan te doen maar krijg alleen maar zwart scherm. Er staan belangerijke bestanden op me computer die zeker niet weg mogen. Ik heb een filmpje gemaakt wat er gebeurt als ik de computer aanzet: http://s729.photobucket.com/player..../badrangedboy/afbeeldingen.flv&fs=1&os=1&ap=1

kan iemand mij helpen, ik heb nog de cd-rom van windows xp. Ik weet niet of ik daar iets mee kan. Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
ik heb ook ergens gelezen ofzo dat je via de windows xp cd-rom naar je bestanden kan. Als dat kan, kan iemand me dan uitleggen hoe want die cd-rom heb ik hier voor me liggen

pff, khad me pc naar een of andere zaak gebracht en hebben m gemaakt. (gelukkig staan al me bestanden er nog op) Maar wel dikke rekening van 170 euro..... das minder maar het probleem is wel opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan