computer start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

kristof k

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2002
hallo, deze ochtend wou ik mijn pc opzetten maar er was direkt een stem dat zei "your agp, we have a problem". Ik heb dus een Aopen moederbord AX4BS pro met dr voice. Weet iemand wat dit kan zijn? Ik krijg geen beeld enzo. Dus ik kan niets van instellingen veranderen in bios.

AGP = grafische kaart. Controleer deze eens, druk het eens goed in het slot.

hallo, ik heb juist weer eens geprobeert mijn bios te resetten, Want ik had mijn AGP overclockt. Bij mijn handleiding van mijn mobo stond dat ik de voeding moest loskoppelen van het net en dan de ATX stekker verwijderen. Dan een jumpertje verzetten. En dan alles weer aansluiten. Dit heb ik gadaan en nog steeds werkte het niet. Toen kwan het in mij op dat een P4 ook nog stroom langst een 4 pin kabel krijgt. Dus heb ik weer geresset meer deze keer ook die kabel losgekoppeld. En nu werkt mijn pc weer. :) Maar eer is nog 1 klein probleemje, waar ik geen nieuwe vraag ga voor plaatsen.
wanneer ik mijn pc opstarte kwam mijn bureaublad tevoorschijn, zoals normaal. Maar toen alles geladen was viel mijn scherm 1 seconde uit. En daarna ging het vanzelf weer aan. Ik heb mijn pc herstart, en dit blijkt iedere keer te gebeuren. Weet iemand hoe dit komt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan