Computer start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

oskarrr

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2005
Berichten
5
Hallo,

Ik opende net met daemon tools een .img bestand. De dvd van dit .img bestand bestond onder andere ook weer uit .img bestanden. Dus ging ik met daemon tools ook deze .img bestanden weer openen. Dus ik opende een img bestand uit een img bestand zonder deze eerst te kopieren op mijn harde schijf.
De computer liep toen helemaal vast en ik kon niets meer doen. Als ik hem nu reset zie je na het scherm 'Uw persoonlijke gegevens worden geladen' alleen nog maar mijn bureaublad. Hoe lang ik ook wacht, er gebeurt niets.
Ik heb veilige modus geprobeert. Hierbij gebeurt precies hetzelfde. Wel komt er te staan of je systeemherstel wilt uitvoeren, maar dit werkt ook niet.
Ook heb ik 'Windows opstarten met de laatst werkende insellingen' (of zo iets) geprobeert, maar hierbij gebeurt ook het zelfde.

Ook kan ik met ;ctrl alt del' het programma daemon tools niet afsluiten, want hij staat er niet eens bij. (ik neem aan dat het aan daemon tools ligt)

Ik weet het echt niet meer. Wat kan ik nu nog doen. Het is niet eens mijn computer, en er staan allerlei gegevens op die absoluut niet weg mogen. Opnieuw windows installeren kan dus niet!

Help

het is windows xp media center
 
Probeer eens op te starten via F8 en dan Opstarten bij syteem crash of zoiets,of in VGA modes opstarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan