Computer start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dadol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jul 2007
Hallo, ik heb de oude computer van mijn ouders gekregen, omdat deze niet meer lekker werkte, eerst viel hij continu uit na enkele minuten werken, waarna hij later helemaal niets meer deed.
Na het opstarten kreeg je alleen nog maar een zwart scherm, hij liet niet eens het beeld zien waar je met een F toets naar het bios scherm kunt gaan.

Ik dacht dat het een bios probleem was, en heb bij andere bios problemen in dit forum gekeken, het meest logische leek mij om de batterij van het moederbord er even af te halen, maar nu doet de comuter het helemaal niet meer (start niet eens meer)

wie kan mij helpen ??? heb deze computer nog 1 keer nodig i.v.m. analoog opnemen van een videorecorder (vrij duur pinnacle systeem)

Met vriendelijke groet,
Jeffrey

Wanneer er bij het aanzetten helemaal niets meer gebeurt en ook de al eerdere symptomen daarbij meegenomen, zou ik het eens proberen met een andere voeding

Ik heb de computerd draaiend gehad (met zwart scherm, maar werkende voeding) voordat ik het batterijtje van het moederbord los heb gehad, toen even een kwartiertje gewacht en batterij erin en hierna deed hij niks meer, zou dit aan de voeding liggen? (lijkt mij sterk, of het batterijtje op het moederbord iets met de voeding te maken heeft)
Misschien een nieuw batterijtje???

mvg,
Jeffrey

Laatst bewerkt:
Zou heel misschien kunnen, maar omdat de computer ook al kuren had voor jij hem kreeg, gok ik toch op de voeding, maar proberen kun je alles natuurlijk, het is de moeite waard om eerst het batterijtje te vervangen...

Batterij is vervangen, computer geeft nog steeds geen krimp, batterij heb ik trouwens eruit gehaald zonder dat de computer op netspanning stond, dus stekker was uit het stopcontact

Mvg,
Jeffrey

Zoals eerder gezegd, probeer eens een andere voeding...
Het feit dat een voeding aan gaat, betekent helemaal niet dat deze verder ook goed werkt...

Belangrijke Update !!!!!!!

Hij start weer, en loopt door de bios en dergelijke heen.

ga nu proberen de boel te formatteren en opnieuw te installeren

ik hou jullie op de hoogte als het mis gaat

MVG
Jeffrey

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan